شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

ال جي v10

شايد اگر از شما بپرسيم يك گوشي موبايل چند صفحه نمايش و چند دوربين نياز دارد، جواب شما هم مانند ما يك دوربين و يك صفحه نمايش باشد؛ اما اگر اين سوال را از ال جي بپرسيم جواب آن عدد 5 است و در گوشي V10 پاسخ خود را به صورت عملي داده است. ال جي v10 يك گوشي رده بالا از ال جي است كه دو صفحه نمايش و 3 دوربين (يكي در عقب و دو تا در جلو) دارد. در اين مقاله اين محصول خاص را زير ذره بين جي اس ام قرار داده ايم 

طراحي 

لوكس و متفاوت

ال جي در اين سال ها نشان داده كه مي تواند گوشي هاي متفاوت با آنچه در بازار مي بينيم توليد كند. با معرفي V10، ال جي خلاقيت خود را بيش از هر زمان ديگر به رخ رقبا كشيد. ال جي v10 يك گوشي مستطيلي است؛ در بالاي اين مستطيل يك صفحه نمايش اضافي علاوه بر صفحه نمايش اصلي قرار گرفته كه در ادامه به كارآيي آن خواهيم پرداخت.

 

در كنار صفحه نمايش دوم اين گوشي مي توانيد دو دوربين جلو را مشاهده كنيد. قاب پشتي گوشي نيز يكي ديگر از نقاط متفاوت به حساب مي‌آيد. يك قاب كه قابليت خارج شدن از جاي خود را داشته و اجازه دسترسي كاربر به باتري را مي دهد. جنس اين قاب بافت دار بوده و هنگام لمس آن حس خوبي به كاربر دست مي دهد، علاوه بر اين بافت قاب پشتي باعث مي شود كه گوشي به همين راحتي از دستان شما و روي سطوح سر نخورد؛ اين قاب به علت جنس نرمي كه دارد فشار ناشي از ضربات را به خود جذب مي كند و به همين خاطر اگرال جي v10 با قسمت پشتي روي زمين بيافتد آسيب جدي اي نخواهد ديد.

 

در كناره گوشي دو فريم از جنس استيل ضد زنگ تعبيه شده كه كاربر در هنگام استفاده بيشتر با اين قسمت سر و كار خواهد داشت؛ براي اولين بار است كه ال جي در گوشي هاي خود از فلز استفاده مي كند و با اينكه اولين بار است، اما به خوبي پي برده كه بهترين حالت استفاده از اين فلز به چه صورت بايد باشد؛ به لطف استفاده از كليدهاي كنترلي در پشت گوشي هيچ كليدي را روي اين فريم فلزي مشاهده نمي كنيم و همين امر به زيبايي گوشي كمكي دوچندان كرده است. حس لمس فلز در هنگام استفاده از وي 10 مي تواند براي كاربر بسيار لذت بخش بوده و به خوبي حس دست گرفتن يك گوشي گران قيمت را القاء كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۱:۳۸ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :