شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

htc desire 626

امروزه خريداران گوشي‌ سعي دارند تا گوشي‌هايي با نمايشگر‌هاي بزرگ انتخاب كنند. اما براي خريد اين قبيل گوشي‌ها بايد هزينه‌اي بيشتر در مقايسه با گوشي‌هاي معمولي پرداخت كرد. اما گوشي «اچ‌تي‌سي ديزاير 626» htc desire 626 اين نمايشگر بزرگ را در كنار دوربيني مناسب، سخت‌افزاري ميان رده و امكان پشتيباني از شبكه‌ي 4G را با قيمتي مقرون‌به‌صرفه در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

شركت HTC گوشي ميان‌رده‌ي خود را به نمايشگري 5.0 اينچي با رزولوشن HD و تراكمي در حدود 294 پيكسل بر اينچ مجهز كرده است. اين نمايشگر از نوع LCD است و از فن‌آوري IPS بهره مي‌برد. صفحه‌ي لمسي اين گوشي مي‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتيباني كند. اين نمايشگر مي‌تواند براي خواندن متون، وب‌گردي و بازي كردن بهترين كارآيي را داشته باشد. جا دادن نمايشگري 5.0 اينچي در قابي با طول 147 و عرض 71 ميلي‌متر كار دشواري به نظر نمي‌رسد و اين گوشي مي‌توانست اندازه‌هاي كوچك‌تري داشته باشد. ديزاير 626 با توجه به پلاستيكي بودنش 140 گرم وزن دارد.

براي htc desire 626 دوربيني با سنسور 13 مگاپيكسل انتخاب شده است. اين دوربين در كنار خود فلشي از نوعLED دارد. براي ضبط ويديو با اين دوربين هم مي‌توانيد روي ويديو‌هايي با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فريم بر ثانيه و صداي استريو حساب كنيد. دوربين سلفي اين گوشي هم سنسوري 5 مگاپيكسلي دارد. اين دوربين مثل دوربين اصلي مي‌تواند ويديو‌هاي fullHD با سرعت 30 فريم بر ثانيه را ضبط كند.

htc desire 626 سخت‌افزاري ميان‌رده دارد. تراشه‌ي 64 بيتي و ميان‌رده‌ي اسنپ‌دراگون 410 براي اين گوشي در نظر گرفته شده است. اين تراشه 4 هسته پردازنده از نوع كورتكس A53 باقدرت پردازش 1.2 گيگاهرتز، پردازنده‌ي گرافيكي آدرنو 306 و يك گيگابايت رم را روي خود جا داده است. در كنار اين تراشه 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي با امكان افزايش تا 128 گيگابايت وجود دارد. با اين مجموعه‌ي سخت‌افزاري بايد خيال كاربر از انجام كاره‌هاي روزمره و بازي‌هاي نسبتا سنگين راحت باشد. اين گوشي در دو نسخه كه يكي از شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند، عرضه شده است. پشتيباني از شبكه‌ي 4G امكان استفاده از اينترنت پرسرعت همراه را براي كاربرش فراهم مي‌كند. همچنين امكان استفاده از بلوتوث و Wi-Fi براي ارتباط با ساير دستگاه‌ها و فن‌آوري‌هاي A-GPS وGLONASS هم براي مكان‌يابي دقيق فراهم شده است.

 

اندرويد نسخه‌ي 4.4 كه با نام كيت‌كت شناخته مي‌شود در كنار «سنس» براي اين گوشي نقش سيستم‌عامل و رابط كاربري را به بهترين نحو ايفا مي‌كنند. HTC اين گوشي را مجهز به زبان فارسي و منوي فارسي كرده تا نگراني از عدم پشتيباني زبان فارسي در اين گوشي وجود نداشته باشد. از ديگر قابليت‌هاي اين گوشي مي‌توان به قطب‌نما، امكان گوش دادن به موسيقي، تماشاي ويديو اشاره كرد. اين گوشي به يك باتري 2000 ميلي‌آمپر ساعتي از نوع ليتيوم-يون مجهز شده كه با توجه به تراشه و نمايشگر پر‌مصرفش نمي‌تواند بازده مطلوبي داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۹:۵۷ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :