شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي الجي k10

سري جديد گوشي‌هاي ميان‌رده‌ي شركت ال‌جي با نام‌خانوادگي Kشناخته مي‌شوند. اين سري گوشي‌ها در چند مدل با سخت‌افزار‌هاي مختلف روانه‌ي بازار شده‌اند. اگرچه اين گوشي‌ها از نظر اندازه‌ي نمايشگر و طراحي ظاهري، تفاوت‌هاي كمي باهم دارند؛ اما عمده تفاوت آن‌ها در بخش سخت‌افزار و امكانات است.

گوشي الجي k10 (LG K10 Dual SIM) از اين گوشي‌هاي ميان‌رده است كه مشخصات و امكانات قابل‌قبولي در مقايسه با ساير گوشي‌هاي اين سري دارد. گوشي الجي k10 با پشتيباني از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G، مجهزشدن به سخت‌افزار و مقدار رم كافي و مطلوب براي انجام امور روزانه، نمايشگري بزرگ و باكيفيت، دو دوربين براي عكاسي افراد عادي و تجهيزش به جديدترين نسخه‌ي اندرويد، انتخابي سنجيده است.

استفاده از تراشه‌ي ميان‌رده‌ي مدياتك به همراه 2 گيگابايت رم علاوه بر اينكه انجام كار‌هاي روزانه را براي كاربر تضمين مي‌كند، به وي امكان مي‌دهد تا به اينترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شود؛ همچنين انجام بازي‌هاي نسبتا سنگين را هم ممكن مي‌كند تا كاربران K10 از اين بابت هم خيال راحتي داشته باشد. براي گوشي الجي k10 چيزي در حدود 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي در نظر گرفته ‌شده كه با كارت حافظه‌ي جانبي تا 32 گيگابايت ديگر قابل‌افزايش است. باقي امكانات ارتباطي مثل Wi-Fi، بلوتوث و راديو هم براي كاربران اين گوشي فراهم ‌شده است.

يكي از مواردي كه مي‌تواند فروش يكي از جديد‌ترين ميان‌رده‌هاي ال‌جي را بيشتر كند، نمايشگر آن است. نمايشگري باكيفيت و شفاف از نوع LCD كه تراكم 277 پيكسل بر اينچ دارد. همچنين با استفاده از فناوري IPS بابت ديدن محتويات اين نمايشگر 5.3 اينچي از زاويه‌هاي مختلف هيچ‌گونه نگراني وجود ندارد. نمايشگر ال‌جي K10با نسل سوم از محافظ‌هاي گوريلا گلس پوشانده شده و مي‌تواند تا 5 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد. براي اين گوشي ميان‌رده، دو دوربين 13 و 5 مگاپيكسلي در نظر گرفته‌ شده است كه مي‌توانند تصاوير مطلوبي را براي كاربر ثبت كنند.

تصاويري كه براي استفاده در شبكه‌هاي اجتماعي، به اشتراك‌گذاري تصوير و ثبت خاطرات مناسب‌اند. دوربين اصلي به فلشي از نوعLED مجهز شده است. از ديگر مشخصات اين گوشي مي‌توان به جديد‌ترين نسخه‌ي اندرويد مارشمالو و باتري ليتيوم-‌يوني آن با ظرفيت مطلوب 2300 ميلي‌آمپر ساعتي اشاره كرد. اگر به دنبال ميان‌رده‌اي باكيفيت ساخت بالا و طراحي جديد همراه با امكاناتي مثل دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي، نمايشگر 5.3 اينچي با تراكم 277 پيكسل بر اينچ، سخت‌افزاري بر پايه‌ي تراشه‌ي مدياتك MT6753 به همراه 2 گيگابايت رم، امكان استفاده از دو سيم‌كارت و كارت حافظه‌ي جانبي، مجهزشدن به آخرين نسخه‌ي اندرويد مارشمالو و داشتن باتري 2300 ميلي‌آمپر ساعتي هستيد؛ ال‌جيK10 با توجه به بازه‌ي قيمتي‌اش يكي از بهترين انتخاب‌هاست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۳:۲۷ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :