شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

آلكاتل وان تاچ

كمپاني فرانسوي آلكاتل را مي‌شناسيم. در واقع، شايد براي بسياري از مصرف‌كنندگان اوليه‌ي تلفن همراه، گوشي‌هاي آلكاتل به نوعي نوستالژيك هستند. چرا كه خيلي از اولين مصرف‌كنندگان موبايل در ايران، اولين گوشيشان را يكي از برندهاي نوكيا يا آلكاتل تشكيل مي‌داد. در اوايل ورود موبايل به ايران در سال 1373، تنوع زيادي براي خريد گوشي وجود نداشت.

گوشي‌هاي اوليه اكثرا از بين نوكياهاي 5110 ، 6110 و 2110 و يا آلكاتل‌هاي HC 600، HC800 و HC1000انتخاب مي‌شدند، در اين ميان چندين مدل از برند‌هاي زيمنس، اريكسون و ساژم هم هر از گاهي در بين انتخاب‌هاي مردم قرار مي‌گرفتند. اما با ورود گوشي‌هاي پيشرفته‌تر از نوكيا، موتورولا، زيمنس و حتي سامسونگ، كم كم آلكاتل سهم خود از بازار ايران را از دست داد و قافيه را به رقبا واگذار نمود.

عملكرد آلكاتل وان تاچ

به هر حال، نام آلكاتل وان تاچ همواره در ذهن كاربران ايراني وجود داشت. حال پس از سال‌ها كم كاري، مجددا گوشي‌هاي جديد اين كمپاني به بازار ايران وارد شده و رقباي اندرويدي سطح بالا و ساده‌ي خود را به چالش كشيده‌اند. يكي از برترين مدل‌هاي اين كمپاني، آلكاتل وان تاچ نام دارد كه قصد داريم به بررسي اين گوشي بپردازيم.مشخصه‌هاي اصلي ظاهري اين گوشي، باريكي و سبكي آن است كه با اولين بار در دست گرفتن آن، متوجهشان خواهيد شد.

قطر 6.9 ميلي‌متري، اين گوشي را به يكي از باريك‌ترين‌ها و وزن 120 گرمي آن هم، گوشي را به يكي از سبك‌ترين‌ها تبديل نموده است. در عين حال، از كيفيت ساخت آن هم شگفت‌زده شديم. با اينكه قاب پشتي كاملا از پلاستيك ساخته شده، اما خوشبختانه قاب دور گوشي فلزيست و مقاومت خوبي را براي گوشي فراهم ساخته است.اين نوع طراحي، ما را به ياد LG Optimus G Pro انداخت كه تلفيقي از فلز و پلاستيك بود. به هر حال، وجود اين قاب فلزي دور تا دور گوشي، حس امنيت و كيفيت بسيار خوبي را به كاربر منتقل خواهد نمود. در ضمن، صفحه‌ي نمايش نسبت به قاب دور آن مقداري در عمق قرار دارد و وجود اين قاب باعث مي‌گردد كه در هنگام قرار دادن گوشي از طرف صفحه‌ي نمايش بر روي ميز و يا سطوح ديگر، از افتادن خط و خش بر روي صفحه تا حدود زيادي جلوگيري نمايد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۱:۰۶ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :