شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

lg g4

lg g4 يكي از لذت بخش ترين تلفن هاي همراه ساخت ال جي تا امروز است كه با رابط كاربري به روز شده، جذابيت هايش دو چندان شده است. علاوه بر اينها، وجود باتري قابل تعويض و كارت حافظهSD هم در اين گوشي باعث مي شود همچنان ال جي را وفادار به سنت پرچمداران اندرويدي بدانيم.

برخلاف تمام مزاياي آن، گويي جي ۴ همان جي ۳ است كه بار ديگر از نو ساخته شده تا ضعف هاي جي ۳ را برطرف كند و گوشي بسيار بهتري باشد. البته كه در مقابل جي ۳، حالا شاهد نسخه چرمي گوشي هستيم، اما جي ۳ نيز ضعف خاصي نداشت و بسيار به آن علاقه داشتيم (مخصوصا از نظر فوكوس ليزري و نمايشگر QHD كه در سال ۲۰۱۴ بي نظير بود)، اما در هرصورت اين گوشي نمي تواند همانند جي ۳ به سادگي ما را شگفت زده كند.

 

با استفاده نكردن از بدنه فلزي، كه اين روزها همه گير شده، و همچنين نبود ويژگي هاي نرم افزاري جديد، ال جي نشان داده كه با احتياط عمل كرده است. در صورتي كه رقيب هموطن آنها، يعني سامسونگ، از نظر كيفيت ساخت و همچنين عرضه گوشي اي با نمايشگري كه در دو طرف خميده است، دل بسياري از اندرويدي ها را ربوده. در نهايت مي توان گفت اگرچه جي ۴ را مي توان گوشي بسيار خوبي ناميد، اين تلفن همراه نمي تواند رقباي جاه طلب خود را به سادگي كنار بزند. در ادامه با ما همراه باشيد تا پرچمدار ال جي در سال ۲۰۱۵ را بررسي كنيم.

 

 

ين گوشي، علاوه بر شباهت هايي كه به جي ۳ دارد، كم شباهت به جي فلكس ۲ هم نيست. در lg g4 هم خميدگي كوچكي در صفحه نمايش وجود دارد، اما اين خميدگي نمايشگر چهار برابر از جي فلكس ۲ كمتر است. بنابراين به سادگي متوجه اين خميدگي نمي شويد و براي لمس بهترش بايد گوشي را به سمت صفحه نمايش روي ميز بگذاريد. علاوه بر خميدگي صفحه نمايش، بخش پشتي lg g4 هم انحناهايي دارد كه باعث مي شود در دست خيلي خوب جا بگيرد يا زمان هايي كه با گوشي در حال مكالمه ايد، گوشي به خوبي در دست و روي صورتتان قرار بگيرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۶:۲۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :