شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي htc a9

بدون شك در طراحي گوشي htc a9 نمي‌توان منكر شباهت عجيب آن با سري ۶ آيفون‌هاي اپل شد. اچ‌تي‌سي نيز اين بار زبان طراحي منحصر بفرد خود در گوشي‌هاي قبلي را كنار گذاشته و به الهام گرفتن از طراحي پرفروش‌ترين گوشي‌ هوشمندِ دنيا يعني آيفون ۶ و ۶ اس آورده است. از ماژول دوربين و فلش تا خطوط موجود روي بدنه براي آنتن دهي بهتر همگي بيانگر اين شباهت زياد هستند.

بدنه‌ي اين گوشي از بدنه‌ي تماما آلومينوميِ برس خورده ساخته شده است و لبه‌هاي آن نيز منحني هستند تا به‌خوبي در دست جاي بگيرد.همان طور كه از اچ‌تي‌سي انتظار داشتيم، اين شركت در طراحيگوشي htc a9 به تمامي جزئيات توجه ويژه داشته است كه شايد نماد آن را بتوان در شيارهايي كه بر روي دكمه‌ي پاور قرار داده شده، ديد.

اين شيارها باعث مي‌شوند تا به اشتباه، دكمه‌هاي حجم صدا را به جاي پاور فشار ندهيد. همچنين استفاده از پوشش گوريلا گلس ۴ از نوع 2.5D به دليل خميدگي كمي كه لبه‌ها دارند حس خوبي را به هنگام كار به كاربر منتقل مي‌كنند. بدنه‌ي اين گوشي نيز تماما از فلز باكيفيت ساخته شده، اما برخلاف گوشي‌هاي پرچمدار گذشته‌ي اچ‌تي‌سي، الگويي با شيارهاي بسيار ريز را ندارد كه باعث مي‌شود هنگام در دست داشتن گوشي نگران افتادن آن از دستتان باشيد.

صاف بودن قاب پشتي وقتي با فريم‌ دور گوشي كه صيقل داده شده و براق است، همراه مي‌شود باعث مي‌شود تا اين نگراني بيشتر از پيش شود. در پنل جلوي صفحه نمايش گوشي htc a9 علاوه بر اسپيكر مخصوص مكالمات در حاشيه‌ي بالا، شاهد حضور لوگوي اچ‌اي‌سي و حسگر بيضي شكل اثر انگشت در قسمت پايين صفحه‌نمايش هستيم. گفتني است از اين حسگر به عنوان دكمه‌ي هوم نيز مي‌توان بهره برددر حالت كلي مي‌توان وان اي ۹ را گوشي بسيار زيبا دانست كه شباهت آن به آيفون‌هاي اپل نكته‌اي مثبت براي آن به شمار مي‌رود


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۸:۱۲ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :