شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي htc e9

جنس بدنه گوشي htc e9 پلاستيك (پلي كربنات) است؛ البته در حاشيه‌ها از فريم پلاستيكي صيقل داده شده‌اي استفاده شده است كه طراحي موقري دارد و به‌خوبي با بدنه پلاستيكي در يك سطح قرار گرفته تا حس يك‌دست بودن القا كند.

زواياي گوشي htc e9 به ‌صورت نيم‌دايره طراحي شده‌اند تا هنگام دست گرفتن محصول فشار كمتري به دست وارد شود و حس بدي نداشته باشيد. گوشي htc e9 نسخه بهبوديافته اي9 است؛ البته نسخه پلاس اين محصول تغيير چنداني نداشته و از نظر ظاهري و طراحي تقريبا همان ساختار را حفظ كرده.

جلو گوشي به صفحه نمايش 5.5 اينچي مجهز شده است كه تقريبا هفتاد درصد جلو دستگاه را پوشانده. در قسمت بالا و پايين دو بلندگو ديده مي‌شود كه نويد صداي استريو و باكيفيت مي‌دهد. نام اچ‌تي‌سي بالاي بلندگوي پاييني نوشته شده است و دوربين 13 يا 4 مگاپيكسلي (بسته به منطقه عرضه گوشي) در جلو قرار گرفته است تا هنگام سلفي گرفتن يا گفتگوي ويدئويي به كار بيايد. كناره سمت راست گوشي به دكمه‌هاي پاور و كنترل صدا مجهز شده است.

دكمه پاور زير دكمه‌هاي كنترل صدا قرار گرفته و به‌راحتي قابل استفاده است و كاربر براي استفاده از آن با مشكلي مواجه نمي‌شود. كناره سمت چپ نيز به سيم‌كارت‌ها و كارت حافظه اختصاص يافته است: دو درگاه براي سيم‌كارت و يك درگاه براي كارت حافظه‌ تا سقف 128 گيگابايت. بالا و پايين گوشي بسيار ساده طراحي شده است.

 

جك 3.5 ميلي‌متري بالاي گوشي قرار گرفته تا هنگام گوش سپردن به موسيقي و كار با هدفون مشكلي پيش نيايد. درگاه ميكرو يو‌اس‌بي، كه به‌عنوان درگاهي براي شارژ كردن گوشي و برقراري ارتباط استفاده مي‌شود، در قسمت پاييني گوشي قرار دارد. البته فريم پلاستيكي دور گوشي شكننده به‌نظر مي‌رسد و بهتر است هنگام استفاده از آن احتياط كنيد تا زيبايي ظاهر گوشي حفظ شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۹:۰۶ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :