شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

هاوربورد

هاوربورد چرخ دار، اسكوتر برقي هوشمند، ميني سگوي (segway) و حتي صفحه هوشمند تعادلي. اينها برخي از نامهاي گجت جنجالي و تازه وارد است كه استفاده از آن بين افراد مشهور همه گير شده و به همين دليل، احتمالاً تاكنون تصاوير مربوط به آن را در ويديوها و شبكه هاي اجتماعي مشاهده كرده ايد. 

 

حتي اگر تصوير اين گجت ها را نديده باشيد، اخبار انفجار آنها به گوش شما رسيده است؛ محصولاتي كه از يك باتري غول آسا براي تامين انرژي خود بهره مي گيرند و به همين دليل، در صورت بي كيفيت بودن باتري، بسيار بيشتر از تلفن هوشمند براي كاربر خطرناك هستند. 

ويدئو جالب از هاوربورد

اما سرچشمه همه اين جار جنجال به كشور چين باز مي گردد، جايي كه سازندگان متعددي در حال ساخت كپي از روي آيفون و گلكسي هاي سامسونگ بودند. همين سازندگان، پس از آشنايي با هاوربوردچرخ دار، كپي برداري از روي آن را آغاز كرده و كاربران را با چنين ابزاري آشنا نمودند. 

 

البته همين سازندگان متعدد و بي نام و نشان چيني موجب شدند نام هاي فراواني براي اشاره به اين گجت ها وجود داشته باشد و هرازچندگاهي نيز اخبار انفجار باتري نمونه هاي بي كيفيت آن از گوشه و كنار به گوش برسد.

 

 

در نهايت اما همه اين محصولات صرف نظر از نام ها و مدل هاي گوناگون، از ساختار بسيار مشابهي برخوردار هستند و بخش عمده تفاوت هاي آنها به ويژگي هاي جانبي و كيفيت ساخت دستگاه باز مي گردد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۰۴:۳۷ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :