شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

دكتر استرنج

دكتر استرنج (به انگليسي: Doctor Strange) يك فيلم ابرقهرماني و اكشن آمريكايي به كارگرداني اسكات دريكسون و نويسندگي سي. رابرت كارگيل است كه بر اساس شخصيتي به همين نام از كتاب‌هاي مصور انتشارات شركت مارول كاميكس ساخته شده‌است. دكتر استرنج به عنوان چهاردهمين فيلم در دنياي سينمايي مارول به شمار مي‌رود. در اين فيلم بازيگراني همچون بنديكت كامبربچ در نقش دكتر استرنج، ريچل مك‌آدامز، تيلدا سوئينتن، چويتل اجيوفور، مايكل استلبرگ و مدس ميكلسن ايفاي نقش مي‌كنند.

 

دكتر استرنج توسط استوديو سينمايي والت ديزني در تاريخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ اكران خواهد شد.

دكتر استرنج (به انگليسي: Doctor Strange)يك شخصيت خيالي قهرمان است كه در كتب كاميك مارول كاميكس وجود دارد؛ و براي اولين بار، در شمارهٔ ۱۱۰ مجلهٔ قصه‌هاي عجيب در ژوئيه ۱۹۶۳ معرفي شد.

گذشته

دكتر استرنج در اصل جراحي بود كه به لطف مهارت‌هاي ويژه پزشكي‌اش، مال و منال زيادي كسب نموده بود. اما متأسفانه به مرور زمان غرور و طمع وجود استفان را فرا مي‌گيرد. تا اين كه در يك حادثه رانندگي، دستانش را از دست داده و در نتيجه دچار تنگدستي مي‌گردد. استفان سپس به اميد يافتن پيرمرد جادوگري كه در افسانه‌ها از او به عنوان شفا دهنده تمامي امراض نام برده شده، ره سپار قاره آسيا مي‌شود. اما پس از تحمل رنج و مشقت فراوان، درمي‌يابد كه پير خردمند تنها مي‌تواند او راترغيب سازد تا با مطالعه اسرار باستاني، خودش راه علاجي براي دستانش بيابد. استفان، ابتدا مقاومت مي‌كند اما در نهايت با ياري گرفتن از رهنمون‌هاي مرشد، انواع و اقسام وردها و شگردهاي جادوگري را مي‌آموزد، تا اين كه دستانش را معالجه مي‌كند و به آمريكا برمي‌گردد تا حافظ جان ستمديدگان باشد. به عقيده بسياري از علاقه‌مندان مجلات مصور، دكتر استرنج نقطه مقابل اكثر قهرمانان كلاسيك مارول در دهه ۶۰ ميلادي است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۴:۴۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :