شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

وينگ سوت

اين لباس كه از آن براي گلايد كردن از يك نقطه پر ارتفاع به نقطه دوم استفاده مي شود، از هيچگونه موتور يا پيشراني استفاده نمي كند و براي پرواز تنها به استفاده از نيروي براء ايجاد شده توسط لباس در سرعت بالا متكي است.

تجربه پرواز با وينگ سوت

كاربرد اصلي اين لباس براي ورزش زيبا و نفس گير WING SUIT JUMPING است اما تعداد انگشت شماري از ارتش هاي دنيا با توجه به كاربرد بسيار مناسب اين لباس در رسوخ به مناطق تحت حفاظت دشمن، اقدام به بكارگيري آن در نيروي هاي مسلح كرده اند.

امروز خبر استفاده از اين لباس در نيروهاي مسلح و واحد نوهد ارتش منتشر شد. گفته مي شود اين لباس در داخل توليد شده است كه وجود آن در نيروهاي مسلح بسيار ارزشمند است.

ابداع وينگ سوت از روي سنجاب هاي خاصي بوده است كه در مناطق استوايي زندگي مي كنند و براي حركت از درختي به درخت ديگر از بالچه هاي بين دستان و پاهايشان استفاده مي كنند تا با خطرهاي روي زمين مواجه نشوند.

كاربر به مهارت بسيار زيادي براي كنترل اين وسيله نيازمند است و كوچكترين اشتباه به مرگ او منجر مي شود زيرا در مرحله سرعت گيري ، سرعت تا حدود 300 كيلومتر بر ساعت افزايش مي يابد و سپس كاربر با بدست اوردن نيروي براء كافي خود را بالا مي كشد و به سمت منطقه مورد نظر از ميان موانع حركت مي كند. بهترين كاربرد اين لباس در مناطق كوهستاني است.

همانگونه كه گفته شد اين وسيله قابليت هاي زيادي را براي نيروهاي رزمي ايجاد مي كند اما بر اساس ماهيت خود، اعمال كننده محدوديت نيز هست و سرباز را مجبور به حمل حداقل تسليحات و وزن ممكنه با خود مي كند زيرا براي رسيدن به حداكثر كارائي ، تمامي تجهيزات بايد در زير لباس حمل شود. البته مي توان با ساخت گلايدرهاي ويژه حمل بار كه سربازان را تعقيب مي كنند ، تجهيزات را به دست سربازان رساند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۵۶:۰۴ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :