شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

كارت هاي بازي كلش رويال

آشنايي با گيم پلي بازي Clash Royale (كارت هاي بازي كلش رويال به چه شكلي طراحي شده است ؟ )

 

كارت هاي بازي كلش رويال بازي آنلاين و تركيبي از سبك هاي مختلف بازي كارتي و بازي MOBA مي باشد. شما در بازي Clash Royale با مجموعه كارت ها رو به رو هستيد. ابتدا و پيش از شروع بازي بايد كارتهايتان را انتخاب كنيد و سپس وارد نقشه بازي شويد. با ۸ كارت وارد مبارزه مي شويد كه ۴ تا از كارت ها را مي توانيد هميشه به همراه داشته باشيد, هر كدام از كارت ها داراي يك قيمت اكسير است. براي اينكه بتوانيد بازي كنيد بايد اكسير بيشتري داشته باشيد كه در طول زمان دوباره شارژ مي شود. شما مي توانيد كارت هاي خود را هر جايي از صفحه نمايش خود قرار دهيد اما اين كارت ها به سمت مسيرهاي مختلف و برج هاي تاج دشمن كشيده مي شوند و بايد آن ها را تخريب كنيد تا به پيروزي دست يابيد.

 

هر كارت شما يك قهرمان و كاراكتر كلش رويال است كه داراي ويژگي هاي دفاعي و حجومي منحصر به فرد مي باشد كه شما بايد حتما تك تك ويژگي هاي اين قهرمانان را بدانيد تا بتوانيد از آنها به بهترين شكل استفاده كنيد. بازي به شكل دو به دو شروع مي شود و هر تورنومنت حداقل ۴ دقيقه طول خواهد كشيد. شما در طول بازي بايد اكسير هاي زيادي جمع كنيد و با جم هايتان نيز خواهيد توانستد كاراكترها و قهرمانان جديد را ازاد كنيد و به لول هاي بالاتر دست پيدا كنيد.

 

در طول بازي و رقابت با كارت هاي بازي كلش رويال هر زمان كه بتوانيد تخت پادشاهي را نابود كنيد شما برنده بازي خواهيد بود در غير اينصورت اگر فقط اقدام به تخريب برج هاي دفاعي كرده باشيد بازي به شمارش تعداد تخريب ها كشيده خواهد شد و هر بازيكن كه برج بيشتري را تخريب كرده باشد برنده خواهد شد. اگر تعداد برج ها برابر باشد زمان يك دقيقه اي براي ادامه بازي در نظر گرفته مي شود تا برنده مشخص شود.

 

 

تا اينجا سعي كرديم ذهنيت شما را نسبت به بازي Clash Royaleاندكي روشن كنيم. حال همانطور كه گفته شد شما بايد با ويژگي هاي كاركاتر هاي مختلف Clash Royale آشنا بشويد تا بتوانيد از آنها به بهترين شكل در بازي استفاده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۵۳:۱۰ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :