شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل مدل iPhone SE - ظرفيت 64 گيگابايت

معرفي محصول

گوشي موبايل اپل مدل iPhone SE - ظرفيت 64 گيگابايت

شركت اپل در اقدامي جالب و بعد از گذشت سه سال از توليد آخرين گوشي 4 اينچي خود، جديدترين گوشي خود را با قاب قديمي آخرين آيفون 4 اينچي و سخت‌افزاري معادل با آيفون 6s معرفي كرد. گوشي 4 اينچي جديد اپل با نام «اپل آيفون اس‌اي» (Apple iPhone SE) عرضه شده كه به بهترين سنسور دوربين كه تاكنون براي محصولات اپل استفاده شده، مجهز شده، همچنين سخت‌افزاري كه به قول اپل، اين گوشي را به قدرتمند‌ترين گوشي 4 اينچي دنيا تبديل كرده و باتري با ظرفيت بيشتر را با همان قاب قبلي و ابعاد آيفون 5، حتي همان نمايشگر و دوربين سلفي روانه‌ي بازار كرده است.

 

قوي‌ترين تراشه‌ي اختصاصي ساخت اپل، براي آيفون SE در نظر گرفته شده است. اين تراشه كه A9 نام دارد، از آيفونSEقدرتمندترين گوشي 4 اينچي دنيا را ساخته؛ همچنين اين گوشي به دو گيگابايت رم مجهز شده تا بتواند تمام نياز‌هاي كاربران را پاسخگو باشد. آيفون SE اين‌بار تنها در دو ظرفيت 16 و 64 گيگابايتي عرضه شده و خبري از نسخه‌هاي 128 و 256 گيگابايتي نيست. البته طبق معمول خبري از امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي براي افزايش اين مقدار نيست. به لطف پردازنده‌ي جديد، آيفون SE مي‌تواند به باند‌هاي LTE بيشتري متصل شود، همچنين از بلوتوث وWi-Fi با نسخه‌هاي بالاتر با سرعت‌ بيشتر هم سود مي‌برد.

 

مثل آيفون 6s براي دوربين اصلي گوشي موبايل اپل مدل iPhone SE - ظرفيت 64 گيگابايت سنسوري 12 مگاپيكسلي درنظر گرفته شده است. با اين سنسور علاوه بر اين‌كه مي‌توانيد تصاوير با كيفيت‌تري ثبت كنيد، مي‌توانيد تصاوير زنده ثبت كنيد، ويديو‌هايي با رزولوشن 4K ضبط كنيد و يا از ضبط ويديو‌هايي با سرعت 240 فريم بر ثانيه لذت ببريد. اما در عين ناباوري دوربين سلفي در مقايسه با آيفون 5s تغييري نكرده و در همان عدد 1.2 جا مانده است.

 

از ديگر تغييرات گوشي موبايل اپل مدل iPhone SE - ظرفيت 64 گيگابايت مي‌تواند به حسگر اثرانگشت سريع‌تر و دقيق‌تر و البته باتري با ظرفيت 1640 ميلي‌آمپر ساعتي‌اش اشاره كرد كه در مقايسه با آيفون 5s مقداري افزايش ظرفيت داشته است.

 

باقي قسمت‌هاي اين گوشي از جمله نمايشگر 4 اينچي با رزولوشن 640 در 1136 پيكسل كه تراكم 326 پيكسل در اينچ دارد، پشتيباني از يك سيم‌كارت، قاب پشتي از جنس آلومينيوم، ضخامتي در حدود 7.6 ميلي‌متر و وزني كه تنها يك گرم سبك‌تر شده و به 113 گرم رسيده، در مقايسه با آيفون 5s تغييري را تجربه‌ نكرده‌اند.

 

خريد اين گوشي به كساني كه هنوز از گوشي‌هاي كوچك استفاده مي‌كنند و از نمايشگر‌هاي 4 اينچي رضايت دارند، توصيه مي‌شود. همچنين مي‌توانيد در كنار اين اندازه از امكاناتي مثل تراشه‌ي اختصاصي A9، دوربين اصلي با سنسور 12 مگاپيكسل، باتري با ظرفيت مطلوب 1640 ميلي‌آمپر ساعتي و حسگر اثر انگشت و قابليت‌هاي مطلوبي كه براي هر گوشي امتياز محسوب مي‌شود را با خريد آيفون SE در اختيار بگيريد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۶:۰۸ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :