شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفيت 128 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفيت 128 گيگابايت

 

مردم گوشي‌هايي با صفحه نمايش بزرگ‌تر دوست دارند. اين جمله‌ي ساده‌ي خبري هر روز بيشتر از قبل در آمارها مشخص مي‌شد و اهالي كوپرتينو چندان به عنوان توجهي نمي‌كردند تا موفقيت خيره‌كننده‌ي گلكسي نت ۴ بالاخره آنها را هم متقاعد كرد كه نبايد ميدان رقابت گوشي‌هايي با صفحه‌نمايش بزرگ را به رقبا واگذار كنند و آرام آرام به سمت توليد فبلت رفتند و البته در كنار تانك تهاجمي قدرتمندشان سلاح كوچكي هم به دست گرفتند تا به اصول اوليه‌ي خودشان وفادار بمانند. نام اين سلاح كوچك اما كارآمد اپل واچ بود.

عملكرد گوشي موبايل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفيت 128 گيگابايت

 

ايده‌ي اصلي اين بود كه لزومي به خارج كردن گوشي غول‌پيكرتان براي برقراري تماس، ديدن مسيج‌ها يا موارد ديگري كه نياز به صفحه‌نمايش بزرگ ندارد در حين حركت وجود ندارد. ساعت جادويي روي مچ شما مي‌تواند تمام اين كارها را انجام بدهد و تنها وقتي لازم است آن را از جيب يا كيف خود در بياوريد كه دوست داريد به صفحه‌ي نمايش جذاب و خيره‌كننده‌ي آن نگاه كنيد.

نهايتا اين كه اگر از طرفداران گوشي خوش‌دست و فوق‌العاده‌ي 5Sهستيد متاسفانه كمكي از اپل بر نمي‌آيد اما اگر مي‌خواهيد فارغ از سايز يك گوشي صاحب ويژگي‌هاي كليدي يك گوشي اپل از جمله صفحه نمايشي با كيفيت فوق‌العاده، پرداخت بي‌نظير بدنه و يكي از بهترين دوربين‌هاي پوينت اند كليك (نشانه بگير و كليك كن: اصطلاحي تجاري كه اپل آن را در برابر دوربين‌هاي كامپكت پوينت اند شوت (نشانه بگير و ثبت كن) ايجاد كرد، باشيد اين گوشي براي‌ شما است.

خبر خوبي كه براي‌تان داريم اين است كه ويژگي‌هاي مثبت گوشي موبايل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفيت 128 گيگابايت به اين‌ها ختم نمي‌شود و كافي است كمي در استفاده از گوشي‌تان هوشمند رفتار كنيد تا دو روز كامل شارژ داشته باشيد و اين براي اپل‌بازهايي كه هميشه از باتري ضعيف آيفون شكايت مي‌كردند چيزي شبيه به معجزه است.

 

طبيعي است اگر آيفون ۶اس پلاس را با انواع ديگر گوشي‌هاي ۵.۵ اينچي مقايسه كنند. گوشي‌هايي مثل LG G3 و G4ميزان فشردگي اين دو گوشي ال‌جي حيرت‌انگيز و فوق‌العاده است و مقايسه‌ي ابعاد اين دو گوشي شما را به اين نتيجه مي‌رساند كه مرزهاي رسيدن به اين ميزان از باريكي به اين راحتي براي ديگر برندها قابل دست‌يابي نيست اما يادتان نرود كه سرپرست تيم طراحي اپل هم يك نابغه‌ي تمام عيار است: جاني آيو! مردي كه بسياري او را در بازگشت دوباره‌ي استيو جابز به اپل يكي از ناجيان او و اپل مي‌دانند.

طراح خوش سليقه‌ي بريتانيايي اپل اين بار هم با چنان ظرافت و زيبايي مثال‌زدني‌اي توانسته قدرت بيشتري را در سايزي مشابه با نسل قبلي جا بدهد كه براي آنهايي كه با پيچيدگي‌هاي طراحي صنعتي آشنا هستند اين يك معجزه است و البته طلسم اين معجزه وقتي باز مي‌شود كه منتقدان هميشگي اپل باز هم به ياد بياورند كه اهميتي ندارد كه اين گوشي چقدر باريك است و چقدر زيبا طراحي شده، مهم اين است كه گرفتاري گوشي‌هاي نسل ۶ آيفون هنوز هم پابرجاست:‌ دوربين به شكل زشت و البته شكننده‌اي از بدنه بيرون زده.

اپل بارها در توليدات تبليغاتي خود از ضد ضربه و خش بودن لنز برآمده‌ي گوشي‌هاي‌اش گفته اما كيست كه نداند در عمل چنين رويكردي چندان هم منطقي نيست و فقط عشاق عكاسي با موبايل مي‌دانند كه جواهري كه در اين گوشي كار گذاشته شده واقعا با بيرون زدنش از بدنه ارزش‌اش كمتر نمي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۹:۴۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :