شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل آيفون 5 - 64 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل آيفون 5 - 64 گيگابايت

 

انتظارها به پايان رسيد و بالاخره كمپاني شناخته شده اپل مدل جديد تلفن همراه خود را با نام iPhone 5 معرفي نمود. اين گوشي بعد از مدل‌هاي 2G، 3G، 3GS، 4 و 4S نسل ششم تلفن‌هاي همراه ساخت اپل محسوب مي‌گردد.

عملكرد گوشي موبايل اپل آيفون 5 - 64 گيگابايت

در طراحي اصلي گوشي موبايل اپل آيفون 5 - 64 گيگابايت از نظر ظاهري نسبت به مدل پيشين يعنيiPhone 4Sتحول خاصي ايجاد نگرديده است. اما در تكنولوژي ساخت، اپل يك‌بار ديگر شگفتي ساز شد و در حالي كه صفحه نمايش و ابعاد مدل جديد آن نسبت به 4S بزرگ‌تر شده است، گوشي به ميزان قابل توجهي سبك‌تر و باريك‌تر ساخته شده است، يعني با قطر تنها 7.6 ميلي‌متر و وزن تنها 112 گرم!!! اين مي‌تواند يك رقابت جالب با كمپاني‌هاي ديگر باشد كه با افزايش اندازه صفحه نمايش، وزن گوشي‌ها را نيز افزايش مي‌دهند. جنس بدنه مانند تمامي محصولات ساخت اپل از بهترين كيفيت و از جنس شيشه و آلومينيوم ساخته شده است. صفحه نمايش 4 اينچي اين گوشي مانند مدل قبلي از نوع رتينايLED-backlit IPS TFT و با رزولوشن 1136×640 پيكسل مي‌باشد.

مغز متفكر آيفون 5، چيپ جديد A6 است كه طبق اعلام اين كمپاني قدرت پردازشي و پردازش گرافيكي آن 2 برابر مدل قبلي است. دوربين اين گوشي تفاوت زيادي نسبت به مدل قبلي نداشته است. يك دوربين 8 مگا پيكسلي با ديافراگم f/2.4ولي با قدرت پردازش بالاتر كه طبق ادعاي اپل، كيفيت عكس‌هاي آن نيز بهبود يافته است. كيفيت فيلم برداري اين دوربين نيز بهتر شده و طبق ادعاي اپل لرزشگير دست، عملكرد بهتري را از خود نشان مي‌دهد.

يكي از قابليت‌هاي مهمي كه به آن اضافه گرديده، قابليت پانوراماست كه به كمك آن مي‌توان عكس‌هايي با كيفيت 28 مگاپيكسل نيز ثبت نمود. نرم افزار اين گوشي نسخه جديد از كم نقص ترين سيستم عامل تا به امروز يعني iOS است.iOS 6نسبت به نسخه قبلي تغييرات زيادي كرده و بيش از 200 قابليت جديد به آن افزوده شده است. به لطف بزرگ‌تر شدن صفحه نمايش، اين گوشي به جاي چهار سطح، پنج سطح از برنامه‌ها را نشان مي‌دهد.

كيفيت صدا و مكالمات اين گوشي با استفاده از سه ميكروفن، بسيار بهتر گرديده است. همچنين، با تجهيز اين گوشي به يك مبدل پنج مغناطيسي، كيفيت بلندگو نيز بهبود چشم گيري داشته است. با پشتيباني اين گوشي از شبكه هاي پر سرعت 4G LTE با حداكثر سرعت 100Mbps و همچنين شبكه هاي HSPA+ ، DC-HSDPA و Wi-Fi و صفحه نمايش 4 اينچي، حداكثر لذت مرورگري اينترنت با بالاترين سرعت را تجربه خواهيد نمود. نهايتا باتري اين گوشي نيز نسبت به مدل قبلي مقداري بهتر شده و امكان مكالمه ممتد تا 8 ساعت و مرورگري اينترنت تا 10 ساعت را به شما خواهد داد. براي آشنايي بيشتر با قابليت‌ها و توانايي‌هاي اين گوشي فوق‌العاده، با ما در نقد و بررسي آن همراه باشيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۴۹:۵۵ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :