شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 5c - ظرفيت 8 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 5c - ظرفيت 8 گيگابايت

بررسي اين گوشي را با مهم‌ترين تغيير آن با ديگر گوشي‌هاي خانواده‌ي 5 شروع مي‌كنيم. اين مدل در اين خانواده يعني آيفون‌هاي 4 اينچي، از لحاظ جنس بدنه متفاوت است؛ چرا كه برخلاف آيفون‌هاي 5 و 5S كه داراي بدنه‌هاي آلومينيومي هستند، از بدنه‌اي پلي‌كربناتي برخوردار است.

عملكرد گوشي موبايل اپل مدل iPhone 5c - ظرفيت 8 گيگابايت

شايد فكر كنيد كه پلاستيكي‌شدن بدنه‌ي اين گوشي، براي اپل يك عقب‌گرد محسوب مي‌شود. مي‌توان گفت اين اعتقاد بسياري از موافقان و مخالفان توليد اين گوشي است؛ اما به واقع با دردست‌گرفتن آن، متوجه تفاوت ساخت گوشي‌هاي اپل با ديگر كمپاني‌ها خواهيد شد. حتي گوشي‌هاي پلاستيكي اپل هم از ديگر پلاستيكي‌ها باكيفيت‌ترند!

 

اولا در داخل بدنه‌ي گوشي موبايل اپل مدل iPhone 5c - ظرفيت 8 گيگابايت، يك قاب فلزي تعبيه شده كه استقامت قاب را به‌شدت افزايش داده و به دليل وجود همين قاب، وقتي گوشي را در دست مي‌گيريد، احساس وجود يك گوشي سفت و محكم به شما منتقل خواهد شد. نبود هرگونه درز روي قاب پشتي هم به جذابيت آن افزوده است. در واقع، قاب پشتي گوشي يك قاب يكپارچه است كه سخت‌افزار و صفحه‌نمايش را به طور كلي در خود جاي داده است؛ در ضمن با اينكه قاب پشتي كاملا صيقلي است؛ چندان ليز نيست و احساس امنيت خوبي را به كاربر منتقل مي‌كند. با وجود اين كيفيت ساخت، مي‌توانيم بگوييم بازگشت پلاستيك به گوشي‌هاي اپل، بازگشت باشكوهي بود. با اينكه از زمان معرفي آيفون 4 با بدنه‌اي شيشه‌اي و فلزي شاهد خداحافظي اپل با پلاستيك بوديم؛ اما 5c با بدنه‌اي پلي‌كربناتي توليد شد تا بتواند رنگ را به بدنه‌ي گوشي‌هاي اپل بياورد. از زماني‌كه شايعه‌ي توليد گوشي ارزان اپل بر سر زبان‌ها افتاد و نام آن هم به بيرون درز كرد، همه فكر مي‌كردند 5c به معناي 5cheap يا ارزان است؛ اما اپل اصلاح كرد كه c از ابتداي كلمه colorful به اين گوشي اضافه شده و براي رنگي‌ترشدن آيفون، اين گوشي از اين جنس توليد شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۲:۰۵ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :