شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل آيفون 6 - 128 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل آيفون 6 - 128 گيگابايت

همان‌طور كه گفتيم، اصلي‌ترين تغيير آيفون 6 به بزرگ‌تر شدن آن برمي‌گردد. بزرگ‌تر شدني كه باعث تغيير هيچ يك از المان‌هاي متمايز كننده گوشي‌هاي اپل از ديگران نشد، المان‌هايي مانند كليد هوم معروف اين گوشي، لبه‌هاي انحنادار، فضاي زياد بالا و پايين صفحه‌نمايش و البته كيفيت ساخت عالي، همه در اين گوشي هم مانند ديگر گوشي‌هاي ساخت اپل وجود دارند.

عملكرد گوشي موبايل اپل آيفون 6 - 128 گيگابايت

 

اما بدنه گوشي موبايل اپل آيفون 6 - 128 گيگابايت هم مانند دو نسل قبل، كاملا از آلومينيوم ساخته شده كه همان حس كيفيت فوق‌العاده را به كاربر منتقل مي‌نمايد. به محض اينكه گوشي را در دست مي‌گيريد، خنكي آلومينيوم باعث القاي حس كيفيت به شما مي‌گردد كه مشابهش را شايد بتوان فقط در HTC Oneاحساس نمود. اما با اولين نگاه به گوشي، يك آيپد ميني كوچك، اولين تصويري بود كه در ذهنمان تداعي شد. ديگر خبري از لبه‌هاي تراشيده شده با الماس در دور قاب نيست و با يك قاب كاملا انحنادار مشابه طراحي آيپد ميني مواجه هستيم. در مورد اينكه آيا اين طراحي نسبت به طراحي iPhone 5 و 5s بهتر شده يا بدتر نظري نمي‌دهيم، چرا كه اعتقاد داريم در اين مورد نظرات بسيار متفاوت است و به سليقه افراد بستگي دارد. شايد اگر بخواهم نظر شخصي خودم را در اين مورد دخيل كنم، هنوز هم طراحي آيفون 5 را برتر از ديگر گوشي‌هاي ساخت اپل و شايد ديگر كمپاني‌ها بدانم، اما اين دليلي بر زيبا نبودن آيفون 6 نيست. با اين حال بايد اذعان كنيم اين لبه‌هاي گرد در دست بهتر جاي مي‌گيرد و بهتر مي‌نشيند. با اينكه از ليز بودن قاب پشتي هم نمي‌توان چشم‌پوشي نمود.

 

نماي جلويي گوشي يك تغيير بزرگ نسبت به مدل قبلي داشته كه در همان نگاه اول كاملا به چشم مي‌آيد. شيشه صفحه‌نمايش اين گوشي مقداري از قاب بيرون‌تر است و در محل اتصال به قاب مقداري هم خميدگي دارد كه چشم را به خود جلب مي‌كند. تركيبي كه بي‌شباهت به لوميا 920 نوكيا هم نيست. جالب اينكه وقتي مدتي با اين گوشي كار مي‌كنيد، بعد از نگاه به آيفون 5 حس عجيبي از تخت بودن صفحه‌نمايش‌هاي قبلي به شما دست مي‌دهد كه بيشتر به عادت كردن چشم به خميدگي گوشه‌هاي صفحه مرتبط است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۹:۲۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :