شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل آي فون 4 اس-16 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل آي فون 4 اس-16 گيگابايت

"آشنا" واژه‌ي خوبي براي توصيف بدنه‌ي خارجي گوشي موبايل اپل آي فون 4 اس-16 گيگابايتاست. وقتيiPhone 4 در تابستان سال 2010 به بازار آمد واقعا با ديگر گوشي‌هاي هوشمند موجود متفاوت بود. به طوري كه قسمت جلو و پشتي آن را شيشه در بر گرفته بود، پيچ‌هاي قسمت‌هاي مختلف در معرض ديد بودند و حلقه‌اي از فولاد مقاوم پيرامون آن را پوشانده بود. بنابراين احساسي كه با 4s خواهيد داشت همان احساسي است كه با در دست داشتن 4 به شما دست مي‌دهد. نسبت به گوشي‌هاي هوشمند آندرويد موجود در بازار، 4s در دست كوچك و چگال احساس مي‌شود. اين دقيقا برخلاف احساسي است كه از بسياري گوشي‌هاي بزرگتر با بدنه‌ي پلاستيكي به شما دست مي‌دهد. در حقيقت 4s با وزن 140 گرم حدود 3 گرم از iPhone 4 كه 137 گرم وزن داشت سنگين‌تر است. از نظر طراحي نيز فقط بعضي كنترل‌ها؛ چند ميلي‌متر جابجا شده‌اند و همانطور كه پيش از اين گفتيم به نظر نمي‌آيد كه حتي طرفداران پر و پا قرص اپل هم از دور متوجه تفاوت اين دو شوند.

عملكرد گوشي موبايل اپل آي فون 4 اس-16 گيگابايت

 

اما iPhone 4 علي‌رغم همه‌ي امكانات و خوبي‌هايي كه داشت به يك چيز ديگر هم معروف شده بود و آن مشكلات در آنتن دهي بود. البته در مورد 4s نمي‌توانيم خيلي زود قضاوت كنيم چرا كه اين موضوع بايد به عنوان بازخورد از تعداد زيادي از مشتريان در طي استفاده‌ي زياد دريافت شود. با اين حال به نظرمان مي‌آيد كه 4sعملكرد بهتري نسبت به 4 دارد به خصوص كه نشانگر آنتن ما در موقعيت‌هايي كه iPhone 4 يك ستون كم دارد تا آخر پر است. عاقلانه هم اين بوده كه طراحان اپل اشتباه iPhone 4 را بر روي 4sتكرار نكنند و ما هم فكر مي‌كنيم كه اين مورد كاملا حل شده باشد.

 

خوشبختانه از نظر سخت افزارهاي داخلي تحول خيلي زيادي رخ داده است. اپل اين بار تصميم گرفته كه از پردازنده‌يA5 استفاده كند. درست همان پردازنده‌ي دو هسته‌اي كه پيش از اين بر روي iPad 2استفاده شده بود. هرچند كه اپل از گفتن اين موضوع امتناء كرده، ولي اين پردازنده بر روي iPhone 4s با سرعت ساعتي 800 مگاهرتز كار مي‌كند و اين در حالي است كه سرعت ساعتي آن بر روي iPad 2 همان 1 گيگاهرتز بود. حافظه‌ي RAM هم بر روي همان مقدار 512 مگابايت ثابت مانده ولي اين بار iPhone 4s در نسخه‌ي 64 گيگابايتي هم موجود مي‌باشد.

 

 

يكي ديگر از تحولات داخلي صورت گرفته، پشتيباني از شبكه‌ي وايرلس مي‌باشد. iPhone 4s يك گوشي چهار بانده‌يUMTS / HSDPA / HSUPA 850, 900, 1900, 2100MHz و چهار بانده‌ي GSM / EDGE 850, 900, 1800, 1900MHZ است كه از دو باند CDMA EV-DO Rev. A 900, 1900MHz هم پشتيباني مي‌كند. بدين معني كه iPhone 4s تقريبا از تمامي شبكه‌هاي 3G در هر جايي كه باشيد مي‌تواند پشتيباني كند. البته تا آن جايي كه به نسخه‌هاي Factory Unlocked مربوط مي‌شود، پشتيباني از 4G وجود ندارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۵:۲۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :