شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 – ظرفيت 256 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 – ظرفيت 256 گيگابايت

 

شركت اپل مطابق رسم هرساله خود قصد دارد در ماه سپتامبر از جديدترين محصول خود تحت عنوان «iPhone 7» رونمايي كند. اين محصول كه تاكنون اخبار و شايعات گوناگوني در مورد آن انتشار يافته با جديدترين نسخه سيستم‌عامل اختصاصي اپل يعني iOS 10روانه بازار خواهد شد. طراحي اين محصول و ابعاد آن تا حدودي به نسل قبلي محصولات اپل شباهت دارد و تنها تفاوت اين نسل بهره‌گيري از بدنه‌اي ضد آب است. البته بايد بدانيد كه اين شركت براي هرچه باريك‌تر شدن محصول جديد خود جك 3.5 ميلي‌متري هدفون را از آيفون 7 حذف كرده و براي علاقه‌مندان به موسيقي كه دوست دارند با گوشي موبايل خود به موسيقي گوش دهند هدفوني با كانكتور لايتنينگ در نظر گرفته است.

عملكرد گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 – ظرفيت 256 گيگابايت

استفاده از يك نمايشگر 4.7 اينچي با همان رزولوشن 750 در 1334 به كار گرفته شده در آيفون 6 وضوح تصوير 326 پيكسل بر هر اينچ را در اختيار كاربران قرار خواهد داد. براي محافظت از اين نمايشگر شركت اپل از امكانات مختلفي همچون «Ion-Strengthened Glass» و «Oleophobic Clothing» بهره گرفته تا نمايشگر محصول جديد خود ر ا در برابر جذب عرق و اثرانگشت محافظت كند. همان‌طور كه مي‌دانيد در چند نسل گذشته محصولات اپل بيشترين ظرفيت داخلي 128 گيگابايت بود، اما در اين نسل اين ظرفيت به 256 گيگابايت افزايش يافته است تا فضاي بيشتري براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي صوتي و تصويري براي كاربران وجود داشته باشد. استفاده از تراشه A10 Fusionو 2 گيگابايت رم يكي ديگر از اقداماتي است كه در اين محصول براي تجربه كاربري بهتر در اجراي برنامه‌ها و بازي‌ها در نظر گرفته شده است.

دوربين اصليگوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 – ظرفيت 256 گيگابايت با سنسور 12 مگاپيكسل، دوربين سلفي 7 مگاپيكسلي، استفاده از آلومينيوم براي مقاومت بيشتر بدنه، استفاده از حس‌گر اثرانگشت با دقت بيشتر و در انتها استفاده از تراشه‌ي A10 Fusionاز تغييرات بزرگ اين گوشي در مقايسه با آيفون‌هاي نسل گذشته هستند. دو سنسور 12 و 7 مگاپيكسلي تعبيه شده در قاب جلو و پشت اين محصول با داشتن امكانات فراواني از قبيل قابليت عكاسي و فيلم‌برداري همزمان (Simultaneous 4k video and 8MP image recording)، قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت تشخيص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)، قابليت عكاسي پانوراما و HDRبسياري از نياز افراد علاقه‌مند به عكاسي با موبايل ر ا پاسخ خواهند گفت.

در كنار اين قابليت‌هاي مثال‌زدني، مي‌توانيد طراحي‌ زيبا با رنگ‌هاي جذاب را هم تجربه كنيد. براي نخستين بار شركت اپل در اين نسل از آيفون‌هاي خود از رنگ مشكي براق و مشكي مات استفاده كرده و محصول جديد خود را در پنج رنگ نقره‌اي، مشكي مات، طلايي، رزگلد و جديدترين رنگ يعني مشكي براق روانه بازار كرده است. درنهايت بايد اشاره‌كنيم كه باتري اين گوشي قدرتمند از نوع ليتيوم يون بوده و قابليت تعويض ندارد؛ بنابراين در صورت بروز هرگونه مشكلي كاربران نمي‌توانند آن را تعويض كنند. اگر شما هم يكي از علاقه‌مندان به گوشي‌هاي اپل هستيد بايد تا زمان عرضه آيفون 7 به بازارهاي جهاني منتظر بمانيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۲۷:۵۵ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :