شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 Plus – ظرفيت 256 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 Plus – ظرفيت 256 گيگابايت

 

 

همان‌طور كه مي‌دانيد شركت اپل طبق روال هرساله‌ي خود جديدترين محصولاتش را در دو نسخه‌ي مختلف توليد كرده و در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. آيفون 7 نيز از اين قاعده مستثني نيست و نسخه بزرگ‌تر آن با مدل «iPhone 7 Plus» توليد شده و به‌زودي روانه بازارهاي جهاني خواهد شد. اين دو محصول يعني آيفون 7 و آيفون 7 پلاس با داشتن اشتراكات فراوان در اندازه‌ي صفحه‌نمايش، دوربين و ميزان رم باهم تفاوت دارند. صفحه‌نمايش آيفون 7 پلاس از نوعLCD بوده و در ساخت آن از فناوري IPS بهره گرفته شده است. اين نمايشگر با داشتن اندازه‌اي معادل 5.5 اينچ در گروه فبلت‌ها دسته‌بندي مي‌شود و وضوح تصوير 1080 در 1920 را به نمايش مي‌گذارد.

عملكرد گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 Plus – ظرفيت 256 گيگابايت

 

همانند آيفون 7 سيستم‌عامل اختصاصي اپل يعني iOS10 در اين محصول ايفاي نقش مي‌كند و جك 3.5 ميلي‌متري هدفون در اين محصول حذف شده است. تراشه A10 Fusion و رم 3 گيگابايتي يكي از اقداماتي است كه شركت اپل براي رفاه حال كاربران و ايجاد تجربه‌ي كاربري بهتر در اجراي برنامه‌ها و بازي براي آن‌ها در نظر گرفته است. از ديگر قابليت‌هايي اين گوشي موبايل مي‌توان به 256 گيگابايت حافظه داخلي، بدنه مقاوم در برابر آب و وجود سنسور 12 مگاپيكسلي در دوربين اصلي آن اشاره كرد. اين اولين باري است كه شركت اپل بيشترين ظرفيت داخلي محصولات خود را از 128 گيگابايت به 256 گيگابايت افزايش داده است، بنابراين ذخيره حجم زيادي از فايل‌هاي صوتي و تصويري بدون هيچ‌گونه مشكلي ميسر خواهد بود.

در قاب پشتي گوشي موبايل اپل مدل iPhone 7 Plus – ظرفيت 256 گيگابايت دو دوربين با سنسور 12 مگاپيكسلي وجود دارد كه در كنار سنسور 7 مگاپيكسلي دوربين سلفي امكانات فراواني از قبيل قابليت عكاسي و فيلم‌برداري همزمان (Simultaneous 4k video and 8MP image recording)، قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت تشخيص چهره و لبخند (Face and Smile Detection)، قابليت عكاسي پانوراما وHDR را در اختيار علاقه‌مندان به عكاسي با دوربين قرار مي‌دهد.

 

در كنار اين قابليت‌هاي مثال‌زدني، مي‌توانيد طراحي‌ زيبا با رنگ‌هاي جذاب را هم تجربه كنيد. براي نخستين بار شركت اپل در اين نسل از آيفون‌هاي خود از رنگ مشكي براق استفاده كرده و محصول جديد خود را در پنج رنگ نقره‌اي، مشكي مات، طلايي، رزگلد و جديدترين رنگ يعني مشكي براق روانه بازار كرده است. اگر داشتن گوشي موبايلي با امكانات بالا براي شما در اولويت اول قرار دارد و اگر شما از آن دسته از افرادي هستيد كه به قيمت بالا اهميت نمي‌دهيد آيفون 7 پلاس با داشتن امكانات فراواني مانند 256 گيگابايت حافظه داخلي، 3 گيگابايت رم، سنسور 12 مگاپيكسلي دوربين اصلي، بدنه‌اي فلزي و ضد آب و پشتيباني از اينترنت پرسرعت نسل چهارم از نوع cat9مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي براي شما باشد. شايد بتوان گفت اين مدل از آيفون‌هاي نسل جديد با داشتن رم 3 گيگابايتي و دو دوربين در قاب پشتي دستگاه بتواند در رقابت با آيفون 7 گوي سبقت را ربوده و طرفداران بيشتري را به‌سوي خود جلب كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۱:۳۸ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :