شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اپل آيفون 5 سي - 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اپل آيفون 5 سي - 32 گيگابايت

بررسي اين گوشي را با مهم‌ترين تغيير آن با ديگر گوشي‌هاي خانواده 5 شروع مي‌نماييم. اين مدل، در اين خانواده يعني آيفون‌هاي 4 اينچي، از لحاظ جنس بدنه متفاوت است، چرا كه بر خلاف آيفون‌هاي 5 و 5Sكه داراي بدنه هاي آلومينيومي هستند، از بدنه اي پلي كربناتي برخوردار است.

عملكرد گوشي موبايل اپل آيفون 5 سي - 32 گيگابايت

شايد فكر كنيد كه پلاستيكي شدن بدنه اين گوشي، براي اپل يك عقب گرد محسوب مي‌گردد. مي‌توان گفت اين اعتقاد بسياري از موافقان و مخالفان توليد اين گوشيست، اما به واقع با در دست گرفتن آن، متوجه تفاوت ساخت گوشي‌هاي اپل با ديگر كمپاني‌ها خواهيد شد. حتي گوشي‌هاي پلاستيكي اپل هم از ديگر پلاستيكي‌ها با كيفيت‌ترند!

اولا در داخل بدنه گوشي موبايل اپل آيفون 5 سي - 32 گيگابايت، يك قاب فلزي تعبيه شده كه استقامت قاب را به شدت افزايش داده و به دليل وجود همين قاب، وقتي گوشي را در دست مي‌گيريد احساس وجود يك گوشي سفت و محكم به شما منتقل خواهد شد. عدم وجود هر گونه درز بر روي قاب پشتي هم به جذابيت آن افزوده. در واقع، قاب پشتي گوشي يك قاب يكپارچه است كه سخت افزار و صفحه نمايش را به طور كلي در خود جاي داده است. در ضمن، با اينكه قاب پشتي كاملا صيقليست، اما چندان ليز نيست و در دست احساس امنيت خوبي را به كاربر منتقل مي‌نمايد. با وجود اين كيفيت ساخت، مي‌توانيم بگوييم بازگشت پلاستيك به گوشي‌هاي اپل، بازگشت باشكوهي بود، با اينكه از زمان معرفي آيفون 4 با بدنه اي شيشه اي و فلزي شاهد خداحافظي اپل با پلاستيك بوديم، اما 5c با بدنه اي پلي كربناتي توليد شد تا بتواند رنگ را به بدنه گوشي‌هاي اپل بياورد. از زماني كه شايعه توليد گوشي ارزان اپل بر سر زبان‌ها افتاد و نام آن هم به بيرون درز كرد، همه فكر مي‌كردند 5c به معناي 5cheap يا ارزان است، اما اپل اصلاح نمود كه c از ابتداي كلمهcolorful به اين گوشي اضافه شده و براي رنگي‌تر شدن آيفون، اين گوشي از اين جنس توليد شده.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۷:۳۵ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :