شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD

معرفي اجمالي محصول 

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD - ظرفيت 32 گيگابايت دو سيم كارت 

 

امكان‌ يادداشت‌برداري با قلم، صفحه‌نمايش بزرگ و سخت‌افزار قدرتمند از ويژگي‌هاي گوشي‌هاي سري نوت سامسونگ هستند. بعد از توليد چهار نسل موفق از اين گوشي، نسل پنجم با تغييراتي كم‌وبيش بزرگ طراحي و ساخته شد. شماري از اين تغييرات، كم‌وكاستي‌هاي سري‌هاي قبل را پوشش داده‌اند؛ البته تغييراتي هم باعث حذف قابليت‌هاي محبوب و كاربردي گوشي‌هاي قبلي اين سري شده‌اند. گوشي «سامسونگ گلكسي نوت 5» (Samsung galaxy Note5) برخلاف گوشي‌هاي قبلي سامسونگ در همين سري، بدنه‌اي از جنس فلز و شيشه دارد. اين بدنه‌ي فلزي باعث شده تا وزن نوت پنجم 171 گرم شود كه در مقايسه با وزن نوت 4، چند گرمي سبك‌تر شده است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD

با درنظرگرفتن جاي قلم در بدنه‌ي‌ نوت5، اين گوشي نزديك به 7.6 ميلي‌متر ضخامت دارد كه در مقايسه با نسل قبلي‌اش باريك‌تر هم شده است. در كنار طراحي عالي و چشم‌نواز نوت5، براي اين گوشي نمايشگري از نوع اولد با فناوري سوپر امولد با رزولوشن 2560 در 1440 و تراكم 518 پيكسل بر هر اينچ در نظر گرفته شده است. سامسونگ براي محافظت از اين نمايشگر 5.7 اينچي كه از نظر اندازه با نسل قبلي‌اش متفاوت نيست، از محافظ‌هاي گوريلاگلس نسخه‌ي چهارم بهره برده است. تراشه‌ي نوت5 همان تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ اگزينوس 7420 است كه پيش‌تر در گلكسيS6 هم استفاده شده بود. اين تراشه‌ي قدرتمند 64 بيتي، پردازنده‌اي 8 هسته‌اي دارد. 4 هسته با معماري كورتكس A53 و قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز و 4 هسته‌ي ديگر با معماري كورتكس A57 و قدرت پردازش 2.1 گيگاهرتز، هشت هسته‌‌ي پردازنده‌ي مركزي نوت5 را تشكيل داده‌اند. از ديگر مشخصات سخت‌افزاري اين گوشي مي‌توان به پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 760» و 4 گيگابايت رم اشاره كرد. اين مقدار رم كمك مي‌كند هر برنامه يا بازي به‌راحتي در نوت5 اجرا شود. يكي از تغييرات نوت5 در مقايسه با نسل قبلي‌اش، حذف امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي است.

 

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy Note 5 SM-N920CD در دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايت عرضه شده است. اين گوشي از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و NFC هم در اين گوشي فراهم شده است. براي مكان‌يابي دقيق، هم فناوري‌هايي نظير A-GPS، GLONASS وBeidou در نظر گرفته شده‌اند. دوربين نوت5 بدون تغيير با نسل قبلي‌اش از همان سنسور 16 مگاپيكسلي بهره مي‌برد؛ البته نو‌آوري‌هاي جالب‌توجهي در دوربين اين گوشي وجود دارند كه نمونه‌اش را قبل‌تر در سامسونگ گلكسي S6 شاهد بوده‌ايم. اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي را با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه همراه با صداي استريو ضبط كند. دوربين سلفي نوت5 هم به سنسوري 5 مگاپيكسلي مجهز شده است. سامسونگ، نوت5 را به سيستم‌عامل اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و رابط كاربري تاچ‌ويز مجهز كرده است. در اين گوشي هم مانند نوت 4 مجموعه‌ي كاملي از حسگرها مثل ژيروسكوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنايي، فشارسنج، شمارنده‌ي ضربان‌قلب و سنجش اكسيژن خون استفاده شده است. با كم‌شدن ضخامت و ابعاد نوت5، باتري آن هم در مقايسه با نوت4 ظرفيتي كمتر و در حدود 3000 ميلي‌آمپرساعت دارد كه پاسخ‌گوي يك روز استفاده‌ي معمولي از گوشي است. نوت5 هم مثلS6 در چهار رنگ سفيد، سورمه‌اي، نقره‌اي و طلايي عرضه شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۲۷:۵۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :