شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS دو سيم كارت

 

گوشي‌هاي ميان‌رده‌ي سامسونگ هر روز با نام‌ و پيشوند‌هاي جديد معرفي مي‌شوند؛ اما همچنان با همان سبك قديمي، طراحي شده و به بازار راه پيدا مي‌كنند. بعد از عرضه‌ي سري A كه تمركز سامسونگ بر روي جنس بدنه و طراحي معطوف بود، حالا نوبت به سري Jرسيده است. سامسونگ در اين سري، تمركزش را بر سرعت اتصال به اينترنت، دوربين سلفي و قابليت‌هاي بازي در گوشي گذاشته است. از سري J تاكنون، سه گوشي تقريبا يك‌شكل‌وشمايل عرضه شده‌اند.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy J7 SM-J700F/DS

را مي‌توان بهترين گوشي از اين سري دانست. سامسونگ اين گوشي را به دوربين سلفي با سنسور 5 مگاپيكسلي همرا با فلشي از نوعLED مجهز كرده است. همچنين اين گوشي از شبكه‌ي 4G و دو سيم‌كارت پشتيباني مي‌كند. سامسونگ براي تجربه‌ي بهتر بازي در گلكسي J7، تراشه‌ي 64 بيتي اختصاصي‌اش را با نام اگزينوس 7580 در نظر گرفته كه 8 هسته‌ي پردازنده‌ با قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز دارد. همچنين نمايشگر 5.5 اينچي گلكسي J7، با تراكم 267 پيكسل بر هر اينچ و رزولوشن 1280 در 720 پيكسل مي‌تواند در لذت‌بردن از بازي، نقش بسزايي داشته باشد.

 

اين نمايشگر از نوع اولد است و از فناوري سوپر امولد بهره مي‌برد. گلكسي J7 از جنس پلاستيك ساخته شده و171 گرم وزن دارد؛ البته قاب پشت گوشي هم بازشدني است. از ديگر مشخصات ظاهري اين گوشي مي‌توان به ضخامت 7.5 ميلي‌متري، طول 152 ميلي‌متري و عرض 79 ميلي‌متري مناسبش با در نظرگرفتن نمايشگر 5.5 اينچي‌ اشاره كرد. علاوه‌بر پردازنده‌ي اصلي 8 هسته‌اي، پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 720»، 1.5 گيگابايت رم و 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي براي J7 در نظر گرفته شده است. البته مي‌توان از كارت حافظه‌ي جانبي تا حجم 128 گيگابايت هم در اين گوشي استفاده كرد. گلكسيJ7 به دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي همراه با فلش LED مجهز شده است. اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي را با رزولوشن FullHD با سرعت 30 فريم بر ثانيه ضبط كند. در گلكسي J7، از اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي5.1 به عنوان سيستم‌عامل و رابط كاربري تاچ‌ويز استفاده شده است؛ همچنين امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و راديو در اين گوشي وجود دارد. سامسونگ، گلكسي J7 را به باتري ليتيوم- يوني 3000 ميلي‌آمپر ساعتي مجهز كرده تا خيال كاربران براي بازي در اين گوشي راحت باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۳۲:۴۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :