شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

تريلر فيلم دزدان درايي كارائيب 5

داستان فيلم در درياي كاراييب رخ مي‌دهد كه ماجراهاي عده‌اي دزد دريايي را روايت مي‌كند. دزدي به نام جك اسپارو و اليزابت سوآن و ويل ترنر هستند كه در فيلم اول با هم آشنا مي‌شوندو در فيلم دوم جك اسپارو به كاپيتان سختگيري به نام ديوي جونز بدهكار است و با كمك ويل ترنر و اليزابت سوآن سعي به كنترل جونز مي‌گيرد ولي در پايان فيلم در زندان جونز كه يك جزيره گمشده‌است زنداني مي‌شود. در فيلم سوم جك اسپارو به كمك دوست ديرينه‌اش باربوسا و اليزابت و ويل باز مي‌گردد و با هم تلاش ميكنند تا جلوي دشمنان دزدان دريايي بايستند.

تريلر فيلم دزدان دريايي كارائيب 5

شخصيت‌ها

جاني دپ در نقش كاپيتان جك اسپارو و نقش اصلي فيلم يك دزد دريايي سرخوش است از خصوصيات او مي‌توان به فرارهاي به موقع و از دارايي‌هاي او مي‌توان به قطب نماي جادويي او و از سمت‌هاي او مي‌شود به رياست دزدان دريايي و مجمع برادران ولتز اشاره كرد. او كاپيتان كشتي مرواريد سياه نيز است.

 

ويليام ترنر نقش مكمل فيلم با بازي اورلاندو بلوم كه در واقع آهنگري است كه به‌دنبال معشوقه‌اش اليزابت سوآن و پدرش بيل ترنر پا به دريا گذاشته. از مهارت‌هاي او مي‌توان به شمشير بازي او اشاره كرد. او كاپيتان هلندي سرگردان نيز است.

 

اليزابت سوآن با بازي كيرا نايتلي بازيگر انگليسي مي‌باشد. او دختري خوش قلب است كه به خاطر كارهاي جك اسپارو دزد دريايي شد. از دارايي‌هاي او مي‌توان به كشتي سئو فنگ اشاره كرد. او عضو مجمع برادران ولتز نيز است.

 

ديوي جونز با بازي بيل نايي شخصيت بدجنس داستان است. او طبق قوانين كشتي هلندي سرگردان فقط ۱۰ سال يكبار پا به خشكي بگذارد. از دارايي‌هاي او مي‌توان به صندوق مرد مرده اشاره كرد. بعد از مرگ او ويل ترنر كاپيتان هلندي شد.

 

كاپيتان هكتور باربوسا با بازي جفري راش. او شخصيت منفي فيلم اول بود ولي در فيلم سوم درستكار مي‌شود. او و جك اسپارو هميشه با هم در جدال هستند. از دارايي‌هاي او مي‌توان به ۸۸۲ سكه نفرين شده كورتز و ميمون آزتكي او اشاره كرد.

 

به تازگي تريلر فيلم دزدان دريايي كارائيب 5 منتشر شده است ازتريلر فيلم دزدان درايي كارائيب 5 مي توان فهميد كه شرورو اصلي به دنبال جك اسپارو هست.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۲:۵۴ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :