شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت

«سامسونگ گلكسي اس6 اج» (Samsung Galaxy S6 Edge) يكي از جذاب‌ترين و متفاوت‌ترين گوشي‌هاي هوشمند توليد شده توسط سامسونگ به‌شمار مي‌رود. اين گوشي با شعار «اولين گوشي هوشمند با دو لبه‌ي خميده» معرفي شد. سامسونگ هم از همان ابتدا سعي كرد تا جايي كه امكان دارد اين گوشي را متفاوت از ساير محصولاتش نشان دهد. ‌خود اين محصول هم به اندازه‌ي كافي خاص و زيبا به‌نظر مي‌رسيد تا هر كاربري را وسوسه كند تا براي يك بار هم كه شده اين گوشي نوآورانه‌ي سامسونگ را در دست بگيرد. به‌طور كلي، بزرگ‌ترين تفاوت «گلكسي اس6» و «گلكسي اس6 اج» را مي‌توان در لبه‌هاي خميده ‌جستجو كرد.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت

اين در حالي است كه اين دو گوشي اندك تفاوت‌هاي فيزيكي ديگري مثل تفاوت در وزن، ضخامت و ظرفيت باتري هم دارند. از همه مهتر؛ گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge SM-G925F - ظرفيت 64 گيگابايت ‌‌در مقايسه با مدل معمولي‌اش قيمت بالاتري دارد. اما سوالي كه ممكن است در اين‌جا پيش بيايد اين است كه آيا خريدن اين گوشي كاري منطقي و متناسب با شرايط بازار محصولات الكترونيكي، خصوصا گوشي‌هاي تلفن همراه است؟ يا اين كه آيا گلكسي اس6 اج صرفا يك گوشي‌ شيك و زيباست كه لبه‌هاي خميده‌ي آن كارايي چنداني در استفاده‌ها‌ي روزمره‌ي كاربران ندارد؟ براي رسيدن به پاسخ اين سوالات كليدي با ادامه‌ي نقد و بررسي «سامسونگ گلكسي اس6 اج» در ديجي كالا همراه شويد. 

طراحي و ساخت

 

«خدا نگه‌دار پلاستيك!»؛ احتمالا اين اولين عبارتي است كه كاربران پس از در دست گرفتن گلكسي اس6 اج، به‌زبان مي‌آوردند و در قدم دوم هم براي چند دقيقه‌اي به تعريف و تمجيد از اين پرچم‌دار كره‌اي مي‌پردازند. در نهايت هم احتمالا از زبان اكثرشان جمله‌ي «بهترين گلكسي اس ساخته شده تاكنون» را مي‌شنويد. اين‌ها بخشي از احساسات كاربران منصفي است كه براي نخستين بار گلكسي اس6 اج را لمس مي‌كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۳:۳۷ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :