شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت

 

شايد عدم موفقيت در فروش سامسونگ گلكسي S6 Edge و S6 Edge Plus سامسونگ را بر آن داشت تا در سال 2016 فقط يك گوشي با لبه‌هاي منحني توليد كند تا هم خريداران اين دسته از گوشي‌ها را راضي نگه دارد و هم سهمي از بازار اين دسته از گوشي‌هاي انحصاري‌اش داشته باشد. گوشي «سامسونگ گلكسي S7 اج» (Samsung Galaxy S7 Edge) را مي‌توان تركيبي از دو گوشي قبلي سامسونگ دانست.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت

برخلاف دو نسل قبلي، به گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 Edge SM-G935F - ظرفيت 32 گيگابايت قابليت‌هاي جديد مثل ضدآب‌بودن و امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي اضافه شده‌اند. گلكسي S7 Edge با سخت‌افزاري قدرتمند كه هيچ‌چيز جلودارش نيست، نمايشگري با اندازه‌ي مناسب و تراكم عالي با لبه‌هاي منحني در چپ و راست كه مي‌تواند هر نيازي را پاسخگو باشد، دوربيني با فناوري‌ها و قابليت‌هاي جديد را كه مي‌تواند تصاوير منحصربه‌فرد ثبت كند، در كنار حسگر اثرانگشت و باتري با ظرفيت مناسب را در رنگ‌هايي چشم‌نواز عرضه كرده است. از نظر ظاهري مي‌توان گفت اين گوشي تفاوت زيادي با نسل‌هاي قبلي‌اش ندارد. درعوض ويژگي ضدآب بودن به آن اضافه شده تا كاربران بتوانند از آن در مناطق مرطوب يا خيس هم از آن استفاده كنند. اين گوشي در مقابل آب تا عمق يك‌ونيم متر به ‌مدت سي دقيقه مقاومت دارد.

همچنين با بدنه‌ي كاملا فلزي‌اش كه در پشت و جلو با نسخه‌ي چهارم از محافظ‌هاي گوريلا گلس محافظت شده، نشان مي‌دهد سامسونگ چقدر به جلوه‌ي ظاهري و مقاومت بالاي گوشي جديدش اهميت مي‌دهد. مثل نسل‌هاي قبلي حسگر اثرانگشت با كليد خانه يكپارچه‌سازي شده كه امنيت بالا را هم براي اين گوشي به ارمغان آورده است. اين گوشي تمام فلزي، چيزي در حدود 157 گرم وزن و 7.7 ميلي‌متر ضخامت دارد. اين گوشي در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت كه بر پايه‌ي دو تراشه‌ي مختلف بنا شده‌اند، راهي بازار شده است.

يكي با تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ و ديگري با تراشه‌ي قدرتمند شركت كوالكام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاري فوق‌العاده‌ي تراشه‌ اصلي‌شان و 4 گيگابايت رم سود مي‌برند. گلكسي S7 Edge دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايتي دارد كه هر دو مي‌توانند كارت حافظه‌ي جانبي تا 200 گيگابايت را پشتيباني كنند. همچنين جديدترين گلكسي سامسونگ، دو نسخه‌ي يك و دو سيم‌كارته دارد كه هر دو از شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌كنند كه مي‌توان با آن‌ها از اينترنت نسل چهارم استفاده كرد. طبق روال تمام گوشي‌هاي هوشمند امكان استفاده از فناوري‌هايي مثل بلوتوث، Wi-Fi، اينفرارد، NFC و البته OTG براي كاربرانS7 Edge هم فراهم شده است. براي بخشي از S7 Edge كه مي‌توان آن را مهم‌ترين عامل خريدش دانست، نمايشگري 5.5 اينچي با تراكم 534 پيكسل بر اينچ انتخاب شده است. همانند نسل‌هاي قبلي اين نمايشگر هم لبه‌هاي منحني در چپ و راست دارد.

نمايشگر S7 Edge از نوع اولد با فناوري سوپر امولد است كه رزولوشن 1440 در 2560 پيكسل دارد و از قابليت روشن‌ماندن هميشگي با مصرف انرژي بسيار كم‌، بهره مي‌برد. شايد دوربين اصلي S7 Edge در عدد مگاپيكسل دوربين در مقايسه با نسل‌هاي قبلي‌اش كم‌فروغ‌تر باشد، اما با توجه به دريچه‌ي ديافراگم و سايز سنسورش حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارد. دوربيني 12 مگاپيكسلي كه به فلشي از نوع LED با دو رنگ سفيد و زرد مجهز شده است. اين دوربين به لرزشگير اپتيكال تصوير هم مجهز شده تا هيچ‌چيز، ازجمله لرزش دست نتوانند كيفيت تصاوير شما را تحت تاثير قرار دهند.

 

دوربين سلفي گلكسي S7 Edge، سنسوري 5 مگاپيكسلي با دريچه‌ي ديافراگم باز‌تر دارد كه حالا مي‌تواند نور بيشتري جذب كند و درنتيجه تصاوير بهتري هم ثبت مي‌كند. اين گوشي با قابليت‌هاي ديگري مثل نسخه‌ي ششم از اندرويد، باتري 3600 ميلي‌آمپر ساعتي، قابليت شارژ سريع و مجموعه‌ي كاملي از حسگر‌ها در چهار رنگ زيبا روانه‌ي بازار شده است. سامسونگ، گلكسي S7 Edgeخود را با سخت‌افزاري قدرتمند همراه با چهار گيگابايت رم، امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي، بدنه‌ي تمام فلزي مقاوم در برابر آب، دوربين اصلي 12 و سلفي 5 مگاپيكسلي، نمايشگر 5.5 اينچي با تراكم 534 پيكسل بر اينچ با فناوري سوپر امولد و قابليت‌هاي كم‌نظيري ديگر وارد بازار كرده تا يكي ديگر گوشي‌هاي انحصاري‌اش را به همه معرفي كرده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۴:۱۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :