شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايت

 

هرساله پرچم‌دار قديمي «سامسونگ» جاي خود را به گوشي جديدي مي‌دهد تا سامسونگ به‌وسيله‌ي آن، بازار گوشي‌هاي لوكس و بالارده را در اختيار بگيرد. در سال 2016 هم سامسونگ نسل جديدي از گوشي‌هاي سري S را با نام «سامسونگ گلكسيS7» (Samsung Galaxy S7) معرفي كرد. اين نسل را مي‌توان ميراث گلكسي S5 وS6دانست؛ اين گوشي علاوه‌بر شباهت ظاهري زياد به S6، بسياري از خصوصيات S5 را كه در گوشي S6 حذف شده بودند، مثل ضدآب‌‌بودن و امكان استفاده از كارت حافظه‌ي جانبي را مجددا با خود به همراه آورده است. گلكسي S7 با سخت‌افزاري قدرتمند كه هيچ‌چيز جلودارش نيست، نمايشگري با اندازه‌ي مناسب و تراكم عالي كه مي‌تواند براي هر نيازي پاسخ مناسبي باشد، دوربيني با فناوري‌ها و قابليت‌هاي جديد كه مي‌تواند تصاوير منحصربه‌فرد را ثبت كند، همچنين حسگر اثرانگشت و باتري با ظرفيت مناسب را در رنگ‌هايي چشم‌نواز عرضه كرده است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايت

 

از نظر ظاهري مي‌توان گفت گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S7 SM-G930F - ظرفيت 32 گيگابايتتفاوت زيادي با نسل قبلي‌اش ندارد. در عوض ويژگي ضدآب‌بودن را از نسل پنجم سري گلكسي S به ارث برده است. اين گوشي در مقابل آبي با عمق يك‌ونيم متر به‌ مدت سي‌دقيقه مقاومت دارد. همچنين با بدنه‌ي كاملا فلزي‌اش كه در پشت و جلو با نسخه‌ي پنجم از محافظ‌هاي گوريلا گلس محافظت شده، نشان مي‌دهد سامسونگ به جلوه‌ي ظاهري و مقاومت بالاي گوشي جديدش چقدر اهميت مي‌دهد. مثل نسل قبلي حسگر اثرانگشت با كليد خانه يكپارچه‌سازي شده كه امنيت بالا را هم براي اين گوشي به ارمغان آورده است. اين گوشي تمام فلزي، چيزي در حدود 152 گرم وزن و 7.9 ميلي‌متر ضخامت دارد.

 

 

اين گوشي در دو مدل و با دو سخت‌افزار متفاوت كه بر پايه‌ي دو تراشه‌ي مختلف بنا شده‌اند، راهي بازار شده است. يكي با تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ و ديگري با تراشه‌ي قدرتمند شركت كوالكام. هر دو مدل از قدرت سخت‌افزاري فوق‌العاده‌ي تراشه‌ اصلي‌شان و 4 گيگابايت رم سود مي‌برند. گلكسي S7 دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايتي دارد كه هر دو مي‌توانند كارت حافظه‌ي جانبي تا 200 گيگابايت را پشتيباني كنند؛ همچنين جديدترين گلكسي سامسونگ، دو نسخه‌ي يك و دو سيم‌كارته دارد كه هر دو از شبكه‌ي 4Gپشتيباني مي‌كنند و مي‌توان با آن‌ها از اينترنت نسل چهارم استفاده كرد. طبق روال تمام گوشي‌هاي هوشمند امكان استفاده از فناوري‌هايي مثل بلوتوث، Wi-Fi، اينفرارد، NFC و البته OTGبراي كاربران S7 هم فراهم شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۵:۳۸ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :