شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت

 

استقبال از گوشي گلكسي S6 اج، سامسونگ را به فكر ساختن نسخه‌ي بزرگتري از اين گوشي اما با همان شكل و شمايل قبلي انداخت. براي تحقق اين انديشه؛ سامسونگ گوشي جديدش را با نمايشگري بزرگتر، باتري با ظرفيت بيشتر و مقدار رم بيشتر، با نام «سامسونگ گلكسي اس6 اج پلاس» (Samsung galaxy S6 Edge Plus) طراحي و توليد كرد. اين گوشي با بدنه‌ي ساخته شده از فلز و شيشه‌ 153 گرم وزن دارد. اما با بزرگ شدن ابعاد طولي و عرضي اين گوشي، قطرش همچنان 7 ميلي‌متر باقي مانده است. گلكسي S6اج پلاس هم مثل S6اج داراي نمايشگري منحني در لبه‌هاي راست و چپش است.

عملكرد گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت

در كنار اين طراحي عالي و كم‌نظير، نمايشگري منحني از نوع اولد و با فن‌آوري سوپر امولد براي اين گوشي با رزولوشن 2560 در 1440 و تراكم 518 پيكسل بر هر اينچ در نظر گرفته شده است. سامسونگ براي محافظت از اين نمايشگر 5.7 اينچي از محافظ‌هاي گوريلا گلس نسخه‌ي چهارم بهره برده است. تراشه‌ي S6اج پلاس همان تراشه‌ي اختصاصي سامسونگ اگزينوس 7420 است كه پيش‌تر در گلكسي S6اج هم استفاده شده بود. اين تراشه‌ي قدرتمند 64 بيتي، پردازنده‌اي 8 هسته‌اي دارد. 4 هسته با معماري كورتكس A53 و قدرت پردازش 1.5 گيگاهرتز و 4 هسته‌ي ديگر با معماري كورتكسA57 و قدرت پردازش 2.1 گيگاهرتز، هشت هسته‌‌ي پردازنده‌ي مركزي، S6اج پلاس را تشكيل داده‌اند.

همچنين از ديگر مشخصات سخت‌افزاري گوشي موبايل سامسونگ مدل Galaxy S6 Edge Plus SM-G928C - ظرفيت 32 گيگابايت مي‌توان به پردازنده‌ي گرافيكي «مالي 760»، 4 گيگابايت رم اشاره كرد. اين مقدار رم كمك مي‌كند تا هر برنامه يا بازي به راحتي در اين گوشي اجرا شود. گلكسي S6اج پلاس در دو ظرفيت 32 و 64 گيگابايت عرضه شده است. اين گوشي از يك سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. البته امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث وNFC هم در اين گوشي فراهم شده است. براي مكان‌يابي دقيق، هم فن‌آوري‌هايي نظير A-GPS، GLONASSو Beidou در نظر گرفته شده‌اند. دوربين S6اج پلاس از سنسور 16 مگاپيكسلي بهره مي‌برد. نو‌آوري‌هاي قابل ملاحظه‌اي در دوربين اين گوشي وجود دارند كه نمونه‌اش را قبل‌تر در سامسونگ گلكسي S6اج شاهد بوديم.

 

همچنين اين دوربين مي‌تواند ويديو‌هايي با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه همراه با صداي استريو ضبط كند. دوربين سلفيS6اج پلاس هم به سنسوري 5 مگاپيكسلي مجهز شده است. سامسونگ، اين گوشي را به سيستم‌عامل اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.1 و رابط كاربري تاچ‌ويز مجهز كرده است. در اين گوشي هم مثلS6اج مجموعه‌ي كاملي از حس‌گرها مثل ژيرسكوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنايي، فشارسنج، شمارنده‌ي ضربان‌قلب و سنجش اكسيژن خون مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با بزرگ شدن ابعادS6اج پلاس، باتري آن هم در مقايسه با S6اج، ظرفيتي بيشتر و در حدود 3000 ميلي‌آمپر ساعت دارد، كه پاسخگوي يك روز استفاده‌ي معمولي از گوشي است. اين گوشي هم مثل S6اج در چهار رنگ سفيد، مشكي، نقره‌اي و طلايي عرضه شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۶:۴۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :