شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت

 

اگر هزينه كافي براي خريد گوشي‌هاي پرچم‌دار از برندهاي پرطرفدار را نداريد، بهتر است روي آن ويژگي كه مي‌خواهيد گوشي جديدتان داشته باشد تمركز كنيد. شركت «ال‌جي» با همين رويكرد، سري گوشي‌هاي «X» را به بازار عرضه كرده است كه اگرچه گوشي‌هاي ميان رده‌اي هستند، اما هركدام داراي ويژگي برجسته‌اي هستند. گوشي‌هاي «X Cam و X Screen» همان‌طور كه از اسمشان پيداست تمركز ويژه‌اي روي كيفيت دوربين و صفحه‌نمايش دارند و گوشي‌هاي «X Max, X Style, X Mach, X Power» هم ويژگي‌هاي ديگري دارند كه در صفحه محصولشان به شرح آن‌ها پرداخته شده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت

گوشي X Cam دو سيم‌كارت نانو را پشتيباني مي‌كند و بدنه باريك و سبك آن از پلاستيك ساخته شده است. اين گوشي سبك تنها 118 گرم وزن دارد ضخامتش 6.9 ميلي‌متر است. نمايشگر 5.2 اينچي آن از نوع «LCD» است و در ساخت آن از فناوري «IPS» استفاده شده است. اين صفحه‌نمايش كه قابليت دريافت چندين لمس همزمان را دارد، رزولوشن «Full HD» معادل 1080 × 1920 پيكسل دارد و تراكم پيكسل‌هايش در هر اينچ 424 ppi است.

پردازنده هشت هسته‌اي آن مجهز به تراشه «MT6753» مدياتك با فركانس 1.1 گيگاهرتز است. در كنار اين پردازنده 2 گيگابايت حافظ رم وجود دارد تا پردازش اطلاعات با سرعت قابل‌توجهي صورت گيرد. حافظه داخلي كه براي اين گوشي در نظر گرفته شده است 16 گيگابايت است اما جايي براي نگراني وجود ندارد چراكه X Camقابليت نصب كارت حافظه microSD تا 128 گيگابايت را دارد. اگر از طرفداران اينترنت پرسرعت هستيد هم بايد بدانيد كه اين گوشي قادر به پشتيباني از شبكه «4G» هم است.

 

اما خصيصه بارز گوشي گوشي موبايل ال جي مدل X Cam دو سيم كارت، وجود دوربين با دو سنسور 13 و 5 مگا پيكسلي در پشت گوشي است. سنسور 13 مگا پيكسلي براي عكاسي در حالت عادي و نرمال است اما با كمك سنسور 5 مگا پيسكلي مي‌توان عكس‌هايي در حالت «Fisheye» گرفت كه ميدان ديد وسيع‌تري در اختيارتان قرار خواهد داد. پس اگر انتظارتان از گوشي موبايل، داشتن دوربيني باكيفيت است، X Cam مي‌تواند همان گوشي ميان رده‌اي باشد كه به دنبالش هستيد. اين دوربين كه قابليت‌هايي چون عكاسي پاناروما و تشخيص چهره دارد، به فلاش LED مجهز است و مي‌تواند با رزولوشن 1080 × 1920 پيكسل و سرعت 30 فريم بر ثانيه فيلم‌برداري كند. دوربين سلفي آن هم سنسوري 8 مگا پيكسلي دارد كه در ميان گوشي‌هايي در اين محدوده قيمت، كيفيت بالاتري دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۷:۴۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :