شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

 

خريد گوشي براي يادداشت‌برداري هميشه يكي از نياز‌هاي دانش‌آموزان، دانشجويان و مديران به شمار مي‌رود؛ اما هزينه‌ي بالاي اين نوع گوشي‌ها معمولا براي قشر دانشجو و دانش‌آموز سنگين است. ال‌جي با سري استايلوس خود سعي در حل اين مشكل دارد. گوشي «ال‌جي G4 استايلوس» (LG G4 Stylus) سومين گوشي از سري استايلوس ال‌جي است. امكان يادداشت‌برداري با قلم، نمايشگر بزرگ براي وب‌گردي، يادداشت و حتي نقاشي و طراحي، دوربين‌هاي مناسب و باتري با ظرفيت بالا در كنار طراحي زيبا و ارگونومي از ويژگي‌هاي اين ميان‌رده‌ي قدرتمند هستند.

عملكرد گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت

 

ال‌جي،  گوشي موبايل ال‌جي مدل G4 Stylus H540 دو سيم كارت - ظرفيت 8 گيگابايت را به قلمي مجهز كرده كه امكان يادداشت‌برداري را روي نمايشگر بزرگش مهيا مي‌كند. با اينكه اين قلم آن‌قدر كه بايدوشايد دقت ندارد؛ اما استفاده از آن تاحدي نياز يادداشت‌برداري را مرتفع مي‌كند. با اينكه نوك اين قلم پهن و لاستيكي‌ است، مي‌توان با كمي دقت براي نقاشي‌ و طراحي هم از آن استفاده كرد.

 

نمايشگر 5.7 اينچي با رزولوشن HD و تراكم 258 پيكسل بر اينچ مي‌تواند براي يادداشت‌برداري، بازي، مطالعه‌ي متون و وب‌گردي بسيار كار‌آمد باشد؛ اما كمبود‌هايي مثل تراكم پايين و مجهزنبودنش به حسگر روشنايي بعضي اوقات به چشم مي‌آيند. اين نمايشگر از نوعLCD است و از فناوريIPS بهره مي‌برد. صفحه‌ي لمسي اين گوشي تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتيباني مي‌كند؛ همچنين ال‌جي براي محافظت از نمايشگر G4 استايلوس محافظ‌ نام‌آشناي گوريلاگلس را به كار برده است.

 

دو دوربين 13 و 5 مگاپيكسلي، به‌عنوان دوربين‌هاي اصلي و سلفي اين گوشي انتخاب شده‌اند. دوربين اصلي به فوكوس ليزري و فلشي از نوع LED مجهز شده تا بهترين تصاوير ممكن را ثبت كند.

 

تراشه‌ي كم‌مصرف و 32 بيتي مدياتك مدل MT6592 قلب ال‌جيG4استايلوس است. روي اين تراشه 8 هسته‌ي پردازنده‌ي قدرتمند كورتكس A7، پردازنده‌ي گرافيكي مالي 450MP به همراه يك گيگابايت رم قرار گرفته‌اند تا نياز‌هاي كاربر را تاحدزيادي پاسخ‌گو باشند؛ همچنين 8 گيگابايت حافظه‌ي داخلي با امكان افزايش تا 128 گيگابايت، براي اين گوشي در نظر گرفته شده است. گوشي G4استايلوس به Wi-Fi، بلوتوث و راديو هم مجهز شده است. در كنار اين سخت‌افزار، امكان استفاده از دو سيم‌كارت به صورت هم‌زمان فراهم شده است؛ البته باتري با ظرفيت 3000 ميلي‌آمپرساعت از نوع ليتيوم-يون هم براي اين گوشي مناسب به نظر مي‌رسد و انرژي لازم اين سخت‌افزار را تامين مي‌كند.

 

طراحي اين ميان‌رده شباهت زيادي به گوشي G4 دارد. اين گوشي با طراحي ارگونوميكش نزديك به 9.6 ميلي‌متر ضخامت و 163 گرم وزن دارد. از ديگر قابليت‌هاي آن مي‌توان به اندرويد لالي‌پاپ 5.0 همراه با رابط كاربري اختصاصي ال‌جي، زبان و منوي فارسي، امكان گوش‌دادن به موسيقي و تماشاي ويديو اشاره كرد.

 

ال‌جي G4 استايلوس با قلم استايلوس، نمايشگر 5.7 اينچي با فناوريIPS، باتري ليتيوم-يون 3000 ميلي‌آمپرساعتي، سخت‌افزار قدرتمند بر پايه‌ي تراشه‌ي مدياتك MT6592، دوربين اصلي با سنسور 13 مگاپيكسل و دوربين سلفي 5 مگاپيكسلي انتخاب بسيار خوبي براي قشر دانشجو و دانش‌آموز است. درمقابل تراكم پايين نمايشگر، دقت پايين قلم استايلوس در طراحي، مقدار پايين رم و پشتيباني‌نكردن از شبكه ي 4G از ضعف‌هايش به شمار مي‌روند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۱۹:۰۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :