شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت

 

سري K از برند LG در ميان طرفداران اين برند، سري محبوبي است. «كي 8» يك گوشي دوسيم‌كارته، با وزن 157 گرم و ضخامتي در حدود 9 ميلي‌متر است. اين گوشي از سيم‌كارت‌هاي سايز نانو پشتيباني مي‌كند. به دليل ابعاد و اندازه، اين گوشي انتخاب خوبي براي بانوان بوده و به دليل داشتن مشخصه‌هاي مناسب براي كارهاي روزمره يك گزينه‌ي خوب است.

پردازنده‌ي مركزي در «كي 8» به چهار هسته مجهز شده است. اين قلب تپنده روي تراشه‌ي MT6735 مدياتك قرار گرفته و كرتكس نام گرفته است. اين پردازنده در محيط 64 بيت با فركانس 1.3 گيگاهرتز فعاليت مي‌كند. حافظه‌ي رم 1.5 گيگابايتي در كنار پردازنده‌ي اين گوشي تركيبي خوب بوده و در بالارفتن سرعت پردازش داده نقش مهمي ايفا مي‌كند. حافظه‌ي داخلي در اين گوشي 8 گيگابايت است و تا 32 گيگايت، قابليت ارتقا براي شما مهيا شده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت

صفحه‌نمايش  گوشي موبايل ال جي مدل K8 K350 دو سيم كارت از نوع LCD است. اين صفحه‌نمايش از فناوري IPSاستفاده مي‌كند. رزولوشن تصوير در اين مدل 1280 × 720 پيكسل بوده كه تراكم پيكسلي 294 پيكسل بر هر اينچ را مهيا ساخته است. از مشخصه‌هاي ديگر اين صفحه‌نمايش مي‌توان به تعداد 16 ميليون رنگ و قابليت دريافت 5 لمس به صورت هم‌زمان اشاره كرد.

در K8 قابليت پشتيباني از شبكه‌ي سريع 4G مهيا شده است تا به وسيله‌ي سيم‌كارت خود با سرعتي بالا به شبكه‌ي اينترنتي متصل شويد؛ همچنين در كنار اين تكنولوژي، فناوري‌هاي ديگري مانندEDGE ،GPRS ،Wi-Fi ، بلوتوث نسخه‌ي 4.2 و راديو قرار گرفته است. در اين گوشي موبايل، دو فناوري مكان‌يابي با نام A- GPS ، GLONASS قرار داده شده است.

دو سنسور دوربين يكي در جلوي موبايل و ديگري در قاب پشتي براي ثبت لحظات شما تعبيه شده است. اين دو سنسور با رزولوشن‌هاي 8.0 و 2.0 مگاپيكسل بوده و داراي قابليت‌هايي مانند ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus )، قابليت تشخيص چهره ( Face Detection ) و قابليت عكاسي پانوراما (Panorama ) هستند.

سيستم‌عامل K8 به نسخه‌ي 6 سيستم‌عامل شركت گوگل مجهز شده است. در اين نسخه، ويژگي‌هاي متنوعي براي شما قرار گرفته تا شما را در تعامل راحت‌تر با سيستم همراهي كند.

به طور كلي مي‌توان گفت اين گوشي موبايل يك تلفن همراه با مشخصه‌هاي خوب و مناسب براي نيازهاي روزمره‌ي ماست. باتري اين گوشي قابل‌تعويض است و به دليل استفاده از ظرفيت 2125 ميلي‌آمپر ساعتي تا يك روز و نيم، توانايي استفاده از گوشي را بدون اتصال به منبع برق خواهيد داشت. به جز گوشي موبايل، در جعبه‌ي محصول يك دفترچه‌ي راهنما و شارژر هم قرار گرفته است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۰:۳۶ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :