شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

 

در هشتم ارديبهشت ماه 1394، LG در مراسمي نه چندان دل‌چسب از جديدترين پرچم‌دار خود رونمايي كرد. طراحان و سازندگان LG درG4 به دوربين، صفحه‌ي نمايش و طراحي ظاهري توجه زيادي كرده‌اند. LG پرچم‌دار جديدش را با يك صفحه‌ي نمايش 5.5 اينچي معرفي كرد. اين صفحه‌ي نمايش داراي رزولوشن 2.5K از نوع IPSاست كه LG آن راQuantum True HD مي‌نامد. همچنين LGبراي محافظت از اين صفحه‌ي نمايش از گوريلا گلس 3 سود برده است.

عملكرد گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايت

در طراحي گوشي موبايل ال‌ جي مدل G4 H818P با قاب پشتي پلاستيكي دو سيم كارت - ظرفيت 32 گيگابايتخميدگي خاصي شبيه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. اين خميدگي خفيف است طوري‌كه به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر اين گوشي و همچنين كنترل گوشي با يك دست كمك بسزايي مي‌كند. از ديگر قابليت‌هاي چشم‌گير اين گوشي دوربين جديدي است كه LG روي آن حساب ويژه‌اي باز كرده. اين دوربين دريچه ديافراگم f/1.8 و حسگر 16 مگاپيكسلي دارد. همچنين فن‌آوري جديد جذب نور RGB در اين دوربين به كار گرفته شده است كه باعث مي‌شود تصاوير ثبت شده نزديك‌ترين رنگ را به رنگ‌هاي اصلي داشته باشند.

 

همچنين LG G4 مجهز به دوربين سلفي با حس‌گر 8 مگاپيكسلي شده است.اين گوشي از درگاه كارت حافظه‌ي جانبي تا 128 گيگابايت هم پشتيباني مي‌كند. سخت‌افزار اين گوشي را يك تراشه اسنپ‌دراگون 808 با معماري 64 بيتي، همراه با سه گيگابايت رم از نوعLPDDR3 و 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي تشكيل داده‌‌اند. اين تراشه با ليتوگرافي 20 نانومتري داراي يك پردازنده دو هسته‌اي كورتكسA57 و يك پردازنده چهار هسته‌اي كورتكس A53 است. همچنين براي پردازش‌هاي گرافيكي، آدرنو 418 را در خود جا داده است. لازم به ذكر است كه اين اولين گوشي هوشمند است كه از تراشه اسنپ‌دراگون 808 بهره مي‌برد. نكته جذاب در مورد طراحي قاب پشتي اين گوشي ساخت آن در دو نوع پلاستيكي و چرمي است. LGادعا كرده است كه چرم استفاده شده در اين قاب از نوع طبيعي است و مقاومت بالايي دارد. گوشي G4 با قاب چرمي در شش رنگ و با قاب پلاستيكي در سه رنگ روانه بازار مي‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۲:۳۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :