شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت

 

«ال‌جي جي3» (LG G3) را مي‌توان بهترين گوشي اندرويدي، در سال 2014 دانست. در سال 2015 هم اين گوشي همچنان يكي از اندرويدي‌هاي برتر به شمار مي‌رود. بسياري از قابليت‌هاي موفق اين گوشي در نسل بعدي‌اش يعني ال‌جي G4 هم استفاده شده‌اند تا سندي بر برتري‌هاي G3 در مقايسه با ساير رقبا باشند. تراشه‌ي اسنپ‌دارگون 801، 3 گيگابايت رم، 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و پردازنده‌ي گرافيكي آدرنو 330، سخت‌افزار قدرتمند G3 را تشكيل مي‌دهند.

عملكرد گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت

به لطف اين تراشه، G3 از يك سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. اين گوشي كه از جنس پلاستيك ساخته شده، در حدود 150 گرم وزن و 9 ميلي‌متر ضخامت دارد؛ البته بايد گفت اين ضخامت نسبتا زياد، به دليل طراحي خاص قاب پشتي گوشي است؛ به‌طوري‌كه كليدهاي روشن/خاموش و كنترل صداي اين گوشي، به‌طرزماهرانه‌اي روي قاب پشتي قرار گرفته‌اند. از ديگر مشخصه‌هاي اين گوشي مي‌توان به نمايشگر 5.5 اينچي با رزولوشن 2560 در 1440 پيكسل اشاره كرد. اين نمايشگر بزرگ، تراكم 534 پيكسل بر هر اينچ دارد و از فناوري IPS بهره مي‌برد. ال‌جي براي محافظت از اين نمايشگر، از محافظ‌هاي گوريلا گلس نسخه‌ي سوم استفاده كرده است. گوشي موبايل ال‌ جي مدل G3 - ظرفيت 32 گيگابايت تقريبا به تمامي فناوري‌هاي ارتباطي و مكان‌يابي مجهز شده است.

براي مثال مي‌توان به امكان استفاده از اينفرارد، بلوتوث، Wi-Fi وNFC براي ارتباط با ساير دستگاه‌ها اشاره كرد؛ همچنين براي مكان‌يابي دقيق مي‌توان از A-GPS و GLONASS بهره برد. دوربين اصلي G3 به سنسوري با رزولوشن 13 مگاپيكسل و سايز 1/3 اينچ مجهز شده تا بتواند تصاويري را با نهايت رزولوشن 4160 در 3120 پيكسل ثبت كند؛ همچنين تهيه‌ي ويديو با رزولوشن 4K و سرعت 30 فريم بر ثانيه و صداي استريو از ديگر قابليت‌هاي دوربينG3 به شمار مي‌رود. دوربين اصلي اين گوشي به لرزش‌گير اپتيكال تصوير مجهز شده تا تصاوير و ويديوهايي كه تهيه مي‌كند، از كيفيت مطلوبي برخوردار باشند. دوربين سلفي اين گوشي هم سنسوري 2.1 پيكسلي دارد و ويديوهايي با نهايت رزولوشن fullHD ضبط مي‌كند.

 

سيستم‌عامل اندرويد كيت‌كت نسخه‌ي 4.4 براي G3 در نظر گرفته شده كه قابليت به‌روزرساني به اندرويد لالي‌پاپ نسخه‌ي 5.0 هم دارد. مجموعه‌ي كاملي از حسگر‌ها هم در اين گوشي به كار گرفته شده‌اند تا كاربر بتو‌اند در هر شرايطي، از نهايت قابليت‌هاي گوشي‌اش استفاده كند. جالب است بدانيد، يكي از حسگرهايي كه براي اولين بار در گوشيG3 مورد استفاده قرار گرفته، جهت سنجش طيف رنگ با بهره‌گيري از ليزر است كه به روند ثبت تصاوير بهتر با دوربين اصلي اين گوشي كمك مي‌كند. از ديگر حسگر‌هاي استفاده‌شده در G3مي‌توان به قطب‌نما، ژيروسكوپ، شتاب‌سنج، حسگر تشخيص اجسام مجاور و سنجش ميزان روشنايي اشاره كرد. براي G3 باتري 3000 ميلي‌آمپر ساعتي از نوع ليتيوم-يون با قابليت تعويض در نظر گرفته شده تا جواب‌گوي يك‌ونيم روز كاربري عادي گوشي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۴:۱۷ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :