شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت

شركت «ال‌جي» با توليد محصولي با مدل «X Power» پا به عرصه رقابت با شركت‌هاي بزرگ ديگر گذاشته است. همانطور كه مي‌دانيد اين شركت از ساليان دور به توليد گوشي‌ موبايل و تبلت مي‌پردازد و توانسته است در اين مسير جايگاه مناسبي براي خود به دست آورد. در اين مدل از گوش‌هاي ال‌جي صفحه‌نمايشي 5.3 اينچي به كار رفته است كه از رزولوشن HD معادل 1280 در 720 پيكسل برخوردار است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت

براي محافظت بيشتر از اين صفحه‌نمايش از محافظ «Corning Gorilla Glass 3» استفاده شده است كه با افزايش استقامت نمايشگر گوشي، تجربه كاربري بهتري را براي كاربران به ارمغان آورده است. پردازنده 4 هسته‌اي «Cortex-A53» با تراشه «MT6735» مدياتك در هسته مركزي اين گوشي موبايل قرار دارند و پردازش اطلاعات بر عهده آن‌هاست. اين گوشي موبايل با داشتن 16 گيگابايت حافظه داخلي، قطعاً نمي‌تواند فضاي كافي را براي ذخيره‌سازي فايل‌هاي صوتي و تصويري مورد نياز كاربران فراهم كند. البته اگر از كارت حافظه microSD استفاده كنيد مي‌توانيد اين ظرفيت را تا 256 گيگابايت افزايش دهيد.

يكي ديگر از ويژگي‌هاي گوشي موبايل ال جي مدل X Power دو سيم كارت پشتيباني از نسل چهارم اينترنت پر سرعت يعني 4G است كه با استفاده از آن مي‌توانيد سرعت دانلود و آپلودي معادل 150 مگابيت بر ثانيه و 50 مگابيت بر ثانيه داشته باشيد. سنسورهاي به كار رفته در دوربين‌هاي اصلي و سلفي اين محصول به ترتيب 13.0 و 5.0 مگاپيكسل هستند. دوربين اصلي با داشتن فلش LED و امكاناتي همچون ثبت موقعيت جغرافيايي (Geo-Tagging)، فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus)، قابليت تشخيص چهره (Face Detection) و عكاسي پانوراما مي‌تواند تا حد زيادي نياز كاربران را در زمينه عكاسي با موبايل پاسخگو باشد

. باتري اين محصول از نوع ليتيوم يون بوده و ظرفيت آن معادل 4100 ميلي‌آمپر ساعت است. شركت توليدكننده با در نظر گرفتن اين باتري، منع تغديه مناسبي را براي استفاده از گوشي موبايل به صورت مداوم فراهم كرده است. در اين محصول مانند بسياري از محصولات جديد از سيستم‌عامل نسخه 6.0 اندرويد استفاده شده كه امكاناتي همچون ويرايش عكس، سرويس‌هاي گوگل، استفاده از سرويس شبكه اجتماعي و ... را پيش روي كاربران قرار داده است. گاهي اوقات كاربران نياز دارند گوشي موبايل خود را خيلي سريع و در اسرع وقت شارژ كنند. اين گوشي با داشتن قابليت شارژ سريع مي‌تواند بدون اتلاف وقت، شارژ شده و مجدداً به فعاليت خود ادامه دهد. شركت ال‌جي اين گوشي موبايل را كه 139 گرم وزن دارد با بدنه‌اي پلاستيكي توليد كرده است. ضخامت اين محصول 7.9 ميلي‌متر بوده و طول و عرض آن به ترتيب 148.9 و 74.9 ميلي‌متر است. اگر مي‌خواهيد گوشي موبايلي با كيفيت از يك شركت نام آشنا داشته باشيد مي‌توانيد اين محصول را به عنوان يكي از گزينه‌هاي انتخاب مد نظر قرار دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۰۸:۰۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :