شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت

 

تنها اپل نيست كه براي بازآفريني محصولات جديدش از گوشي‌هاي قبلي استفاده مي‌كند. كره‌اي‌ها بعد از موفقيت پرچم‌دار شماره‌ي پنج خود، نسخه‌اي ساده‌تر از آن را روانه‌ي بازار كردند كه به (G5 SE H845) نام‌گذاري شده است. اين محصول مشخصات تقريبا يكساني با نمونه‌ي قدرتمندترش دارد؛ به‌نحوي‌كه بدنه‌ي تمام‌فلزي، سنسور تشخيص اثرانگشت، 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و باتري 2800 ميلي‌آمپر ساعتي را در كنار صفحه‌نمايش 5.3 اينچي خود حفظ كرده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت


البته از لحاظ فيزيكي، ضخامت آن در حد ناچيزي كم شده و اندكي هم سبك‌تر شده است. برخلاف نسخه‌ي گران‌تر، در آن از تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 652 استفاده شده و يك گيگابايت از حجم حافظه‌ي رم كاسته شده است؛ اما همچنان دو دوربين پشت براي آن در نظر گرفته‌اند. يكي از دوربين‌هاي پشت 16 مگاپيكسلي و دوربين ديگر 8 مگاپيكسلي است. دوربين جلوي گوشي هم 8 مگاپيكسلي است. وجود دو دوربين پشت روي اين گوشي باعث مي‌شود كه كاربران بتوانند به‌صورت دستي، فاصله‌ي كانوني دوربين را تغيير دهند و از سيستم بزرگ‌نمايي اپتيكال بهره ببرند.

همچنين اين دوربين مي‌تواند با كيفيت 4K فيلم‌برداري كند.  گوشي موبايل ال جي مدل G5 SE H845 دو سيم كارت از صفحه‌نمايش 5.3 اينچي IPS با كيفيت QHD يا (2560 در 1440 پيكسل) بهره مي‌برد. براي محافظت از اين صفحه‌‌نمايش از محافظ‌هاي گوريلاگلس 4 استفاده شده تا استقامت صفحه‌نمايش را تضمين كند. يك باتري 2800 ميلي‌آمپرساعتي هم براي اين محصول در نظر گرفته شده است. ازجمله قابليت‌هاي باتري اين گوشي، امكان تعويض آن است. سنسور تشخيص اثرانگشت اين تلفن همراه هوشمند، پشت آن قرار دارد و دكمه‌هاي تنظيم صداي آن هم روي لبه‌هاي گوشي جاي گرفته‌اند.

اسكنر چشم، از ديگر ويژگي‌هاي مشترك اين دو گوشي است. گوشيG5 SE همانند نسخه‌ي قبلي ماژولار است و قابليت‌هايي خاص دارد. درگاه جادويي يا Magic Slot كه ديگر براي همگان آشناست، به كاربران اجازه مي‌دهد كه بتوانند ماژول‌هاي مختلفي را به گوشي اضافه كنند. برخي از اين ماژول‌ها باعث مي‌شوند كه بتوانيد ظرفيت باتري را افزايش دهيد و برخي ديگر قابليت‌هاي جديدي به گوشي اضافه مي‌كنند و كاربرد آن‌ را افزايش مي‌دهند.

مثلا با اضافه‌شدن يك قطعه‌ي سخت‌افزاري، امكانات تصويربرداري و ثبت عكس گوشي پيشرفته‌تر از قبل مي‌شود. درگاه جادويي گوشي ال‌جي G5 SE هم قابليتي برجسته براي اين محصول به شمار مي‌رود كه مي‌تواند اين محصول را در مقايسه با گوشي‌هاي ديگر متمايز كند. اين گوشي به همراه سيستم‌عامل اندرويد 6 مارشمالو با رابط كاربريLG Optimus UX 5.0 UI در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌گيرد. ازجمله قابليت‌هاي ويژه‌ي اين گوشي جديد، پشتيباني از كارت حافظه‌ تا 200 گيگابايت است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۰:۰۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :