شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت

 

شامگاه پنج شنبه نهم آبان ماه 1392، گوگل در اوج بي خبري مخاطبان و طرفدارانش، از پنجمين نسل گوشي‌هاي هوشمند خانواده نكسوس، تحت عنوان Nexus 5 رونمايي كرد. در حالي كه طي هفته هاي اخير، اخبار، شايعات و تصاوير پي در پي منتشر شده از نكسوس 5، برگزاري مراسمي با شكوه و پررنگ را براي معرفي اين محصول از سوي گوگل نويد مي‌داد، گوگل تنها به معرفي آن در صفحه اختصاصي خانواده نكسوس بسنده كرد.

عملكرد گوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت

هر چند كوران تصاوير و اخبار منتشر شده ازگوشي موبايل ال جي نكسوس 5 - 32 گيگابايت، ما را با اكثر قابليت‌هاي آن آشنا كرده بود و تنها گوگل به آن‌ها حالت رسمي بخشيد. اما پنجمين نكسوس. اين بار نيز قرعه به نام ال‌جي افتاد و شراكت پر سود با ال‌جي در توليد نكسوس 4، گوگل را ترغيب نمود كه ساخت پنجمين پرچم‌دارش را نيز به اين كمپاني محول كند. در بخش طراحي، پنجمين نكسوس از همان سبك و سياق سنتي اين سري پيروي مي‌كند با اين تفاوت كه بسياري بر اين باورند كه گوگل و ال‌جي در طراحي نكسوس جديد در مقايسه با نسخه چهارم، ضعيف عمل كرده است. قلب تپنده اين گوگلي تازه وارد يك اسنپ دراگون 800 چهارهسته اي با فركانس پردازشي 2.3 گيگاهرتز مي‌باشد.

 

نمايشگر فول اچ دي 4.95 اينچي مجهز به پنل IPS نيز به همراه پردازنده تصويري Adreno 330 همه چيز را تكميل كرده است و با توجه به رنگ و لعاب اندرويد تازه وارد، بايد منتظر محيطي تازه در نكسوس 5 باشيد. براي محافظت از اين نمايشگر، گوگل از گوريلا گلس نسل سوم بهره برده، كه در بسياري از تست‌ها بينندگان را شگفت زده كرده بود. گوگل در Nexus 5 از 2 گيگابايت حافظه پردازشي (RAM) و از نوع DDR3 با فركانس 800 مگاهرتز استفاده كرده و پنجمين سرباز در دو ظرفيت 16 و 32 گيگابايتي عرضه شده است. نكسوس 5 به همراه مجموعه كاملي از كانال‌هاي ارتباطي و سنسور هاي هوشمند به بازار عرضه گرديده است و بايد به تمامي اين ويژگي‌هاي قابليت شارژ بيسيم يا QI را نيز اضافه كرد. فروش اين محصول از روز جمعه در فروشگاه گوگل با دو قيمت 349 و 399 دلار آغاز شده و نكته جالب اينكه گوگل از اتمام موجودي ويرايش 16 گيگابايتي نكسوس جديد، در همان ساعات اوليه خبر داده و اين امر از محبوبيت پايدار و روزافزون محصولات خانواده نكسوس در ميان طرفداران حكايت دارد. اين محصول به صورت پيش فرض ميزبان ويرايش جديد سيستم عامل اندرويد تحت عنوان كيت كت است كه با عنوان اختصاري 4.4 شناخته مي‌شود. هر چند نكسوس پنجم بسيار ساده و كمرنگ به جهانيان معرفي شد، اما حواشي پس از آن بسيار خبرساز بوده است. بي شك گوگل و ال‌جي سعي كرده‌اند بهترين محصول ممكن را به بازار عرضه نمايند و استقبال مخاطبان از اين محصول تازه وارد نيز اولين بازخورد مثبتي بود كه به اردوي نكسوسي ها رسيد.حال، مي‌خواهيم به بررسي عضو جديد خانواده نكسوس ها در ديجي كالا بپردازيم. پس با ما در نقد و بررسيNexus 5 همراه شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۴:۲۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :