شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618

 

شركت ال جي مانند بسياري از سازنده هاي ديگر تلفن همراه، نسخه‌ي كوچك شده‌ي پرچم‌دار خود را براي كساني كه توان خريد پرچم‌دار اين شركت را نداشتند، توليد نمود. ال جي در فروردين سال 93، نسخه‌ي ميني پرچم‌دار خود را به نام «ال‌جي جي2 ميني» روانه‌ي بازار نمود تا بتواند اولين نسخه‌ي ميني خود را توليد كرده باشد. در واقع ال‌جي رويه‌ي سوني را در ساخت نسخه‌ي ميني پرچم‌دار خود در پيش نگرفت و مانند كمپاني‌ها ديگر، بسياري از ويژگي‌هاي جي2 ميني را نسبت به پرچم‌دار سال 2013 خود، كم كرده است.

عملكرد گوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618

اما تفاوت بزرگي كهگوشي موبايل ال جي جي 2 ميني دو سيم كارت دي 618 با ساير ميني‌هاي بازار دارد، اندازه‌ي بزرگ آن مي‌باشد. اكثر نسخه هاي ميني پرچم‌داران، مانند گلكسي S4 mini و hTC One miniاندازه اي برابر با 4.3 اينچ دارند و در موردي استثنايي، hTC One Mini 2 صفحه نمايشي با اندازه‌ي 4.5 اينچ دارد. اما ال‌جي اندازه‌ي جي2 ميني را به 4.7 اينچ رساند تا تعجب همگان را برانگيزد. به واقع تصور عامه‌ي مردم از كلمه‌ي «ميني» اندازه‌ي كوچك مي‌باشد. ال‌جي هم اين اصل را به خوبي رعايت نموده است.

ال‌جي جي2 ميني با صفحه نمايش 4.7 اينچي، نسبت به جي2 كه 5.2 اينچ اندازه داشت، كوچك به حساب مي‌آيد؛ چرا كه اختلاف 0.5 اينچي مي‌تواند فاصله‌ي نسبتا خوبي بين نسخه‌ي ميني و اصلي اين دو گوشي باشد. اما برندهاي ديگري چون سامسونگ و سوني اين اختلاف را به 0.7 اينچ رسانده‌اند. پس به راحتي مي‌توان لقب بزرگ‌ترين ميني بازار تا به كنون و يا «ميني بزرگ» را به جي2 ميني اختصاص داد.ال جي دقيقا مشابه ساير برندها، جي2 ميني را براي افرادي كه توان خريد نسخه‌ي اصلي اين گوشي را نداشته‌اند و يا براي آن دسته از افرادي كه به دنبال گوشي جمع و جورتري بوده‌اند توليد كرده است. به هر حال جي2 ميني نسبت به جي2، ارزش خريد بسيار بيشتري دارد و از برادر بزرگ‌تر خود، به شدت مقرون به صرف‌تر مي‌باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۵:۰۴ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :