شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9

معرفي اجمالي محصول 

گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9

 

در دو سال گذشته، هميشه شركت HTC پاي ثابت طراحي و ساخت باكيفيت‌ترين و خوش‌ساخت‌ترين گوشي بازار بوده. گوشي‌هاي سريOne اچ‌تي‌سي به كيفيت بالايشان شهرت دارند؛ به همين خاطر دور از ذهن نيست كه اين موضوع در نسل بعدي پرچمدار بعدي اين شركت هم تكرار شود. هرچند از همين حالا با توجه به تصاوير و ويديوهاي منتشر شده از اين پرچم‌دار، مي‌توان كيفيت بالاي آن را به‌وضوح مشاهده كرد.

عملكرد گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9

بله.گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9 پرچم‌دار جديد شركت اچ‌تي‌سي در سال 2015 مي‌باشد كه در 10 ام اسفند ماه 1393 (اول مارچ 2015 ميلادي) در شهر بارسلون و در طي نمايشگاه MWC 2015 معرفي گرديد. طراحي پرچم‌دار سال 2015 شركت اچ‌تي‌سي همانند نسل‌هاي گذشته‌ي خود عالي و بي‌نظير است و مي‌تواند دل هر كاربري را بربايد؛ اما به نظر مي‌رسد كه اين فاكتور به تنهايي نمي‌تواند رضايت مطلق كاربران را از پرچم‌دار امسال اچ‌تي‌سي در پي داشته باشد. طراحي One M9 بسيار شبيه به نسل گذشته‌ي خود يعني One M8 است و اچ‌تي‌سي حاضر به باز طراحي و يا استفاده از نوآوري در طراحي M9 نشده.

به گفته‌ي مدير عامل شركت اچ‌تي‌سي: «طراحي One M9 تركيبي از طراحي دو گوشي One M7 و One M8مي‌باشد كه اكنون تبديل به بهترين طراحي گوشي‌هاي سري One درآمده است.» اين در حالي است كه اندك تفاوت‌هايي در طراحي دو گوشي One M8 و One M9 وجود دارد تا سبب شوند اين دو گوشي از يكديگر تميز داده شوند.

از مهم‌ترين تفاوت‌هاي موجود در طراحي اين دو گوشي، مي‌توان به لنز دوربين آن‌ها اشاره كرد. اكنون مي‌توان با جرات بيان كرد كه با برجسته شدن لنز دوربين M9، اچ‌تي‌سي هم به جمع سازندگاني چون اپل و سامسونگ پيوسته است. به نظر مي‌رسد كه اين روزها ساخت لنز برجسته تبديل به ترند شده. صحبت از دوربين M9 شد؛ بدون شك بايد مهم‌ترين پيشرفت One M9 نسبت به M8 را در دوربين اصلي آن دانست. شركت اچ‌تي‌سي پس از دو سال استفاده از تكنولوژي التراپيكسل در دوربين اصلي پرچم‌داران خود، از خير آن گذشت و به استفاده از تكنولوژي فراگير مگاپيكسل در دوربينM9 رضايت داد.

دوربين اصلي One M9، بيست مگاپيكسل كيفيت دارد كه رزولوشني به مراتب بيشتر از نسل گذشته‌ي خود دارد. همچنين اين دوربين از فلاش دوگانه بهره مي‌برد كه يكي از آن‌ها سرد و ديگري گرم مي‌باشد. فلش‌هاي دوگانه M9 اين قابليت را در اختيار كاربر مي‌گذارد تا تصاويري به مراتب طبيعي‌تر ثبت كنند.

اين در حالي است كه پيش از اين چشم كاربران به اين قابليت درOne M8 روشن شده بود. اما اين بيانات هرگز به معناي ترد كامل اچ‌تي‌سي از تكنولوژي «التراپيكسل» نيست. اچ‌تي‌سي اين بار در M9كاملا هوشمندانه عمل كرده و دوربين دوم اين گوشي را مجهز به واحدهاي بزرگ التراپيكسل كرده است. بدين وسيله كاربران مي‌توانند عكس‌هاي روشن‌تري را با دوربين دوم اين گوشي به ثبت برسانند. بر روي كاغذ اندازه، كيفيت و تراكم پيكسلي نمايشگر One M9هيچ تفاوتي با نسل قبلي خود نكرده و تنها تفاوت بخش نمايشگر اين دو گوشي به نسخه‌ي لايه‌ي محافظ صفحه نمايش آن‌ها بر مي‌گردد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۰:۵۶ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :