شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9 Plus

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9 Plus

 

تنها چند هفته بعد از معرفي رسمي «وان ام 9» (HTC One M9)، شركت HTC اقدام به معرفي يك گوشي جديد به نام «وان ام 9 پلاس» (+One M9) كرد. اين گوشي را مي‌توان نسخه‌ي پيشرفته ازM9 اصلي دانست. گوشي +M9كمي بزرگ‌‌تر از نسخه‌ي اصلي و بدنه آن هم از فلز با كيفيت ساخته شده است. اين گوشي علاوه بر اين تغييرات داراي حسگر اثر انگشت است، كه استفاده از آن را پيش‌تردر پرچم‌داران ساير برندها شاهد بوديم.

عملكرد گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9 Plus

اين حسگر در كليد خانه +M9 تعبيه شده و دسترسي به آن كاملا راحت است و دشواري‌هاي «وان مكس» (HTC One Max) را ندارد. گوشي موبايل اچ‌تي‌سي مدل One M9 Plus همانند M8 در پشت داراي دو دوربين با حسگرهاي 20 و 2.1 مگاپيكسلي است. مثل M9 اصلي، دوربين سلفي اين گوشي هم حسگر 4 مگاپيكسلي دارد. اين گوشي مجهز به سيستم عامل اندرويد نسخه 5.0 يا همان آبنبات چوبي و رابط كاربري «سنس 7» (Sense 7) است.

از ديگر مشخصات آن مي‌توان به صفحه‌ي نمايش 5.2 اينچي با رزولوشن 1440 در 2560 و 3 گيگابايت رم و 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي اشاره كرد. اين گوشي داراي حسگرهاي مختلف نظير حسگر شتاب سنج براي چرخش خودكار، حسگر نور براي تشخيص و تنظيم مقدار نور صفحه نمايش در حالت مختلف نوري، حسگر فشارسنج، حسگر ژيروسكوپ، حسگر مجاورت براي خاموش شدن خودكار صفحه نمايش در هنگام مكالمه است.

 

شايد طراحي ظاهري M9پلاس شمارا به ياد گوشي M9 يا M8بيندازد. امانگاهي دقيق‌تر به كيفيت ساخت اين گوشي توجه كنيد، حتما متوجه كيفيت ساخت‌ مرغوب‌تر در مقايسه با M9 خواهيد شد. قاب پشتي گوشي از كيفيت و زيبايي كم‌نظيري برخوردار است. اما محل قرارگيري دوربين و استفاده از دو دوربين (چيزي شبيه فن‌آوري به‌كاررفته در M8) از زيبايي و سادگي قاب پشتي به طرز قابل‌توجهي، كاسته است. همچنين ظاهر قاب جلويي هم در مقايسه باM9 با قرار دادن حسگر اثرانگشت در زير نمايشگر، از تقارن خارج شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۱:۴۰ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :