شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اچ تي سي مدل 10 Lifestyle - ظرفيت 64 گيگابايت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اچ تي سي مدل 10 Lifestyle - ظرفيت 64 گيگابايت

 

شركت HTC براي ساخت اين تلفن همراه هوشمند از سخت افزار قدرتمندي استفاده كرده است. پردازنده‌يSnapdragon 652 و پردازنده‌ي گرافيكيAdreno 510 توان پردازشي اين گوشي را به عهده دارند و داشتن 3گيگابايت رم هم باعث شده كه كاربران در محيط سيستم عامل و در زمان كاركردن با برنامه‌هاي مختلف سرعت خوبي را تجربه كنند و شاهد سرعت بالاي اين گوشي باشند. برايHTC 10 Lifestyle دو بلندگو در نظر گرفته شده كه در بالا و پايين گوشي قرار گرفته‌اند و تجربه‌ي صوتي شگفت‌انگيزي را براي كاربران به همراه مي‌آورند. اين تلفن همراه جزو معدود گوشي‌هايي به حساب مي‌آيد كه از كيفيت صداي ۲۴ بيت بهره مي‌برد و مي‌تواند ويديوهاي مختلفي هم با اين كيفيت صدا ضبط كند.

عملكرد گوشي موبايل اچ تي سي مدل 10 Lifestyle - ظرفيت 64 گيگابايت

 

داشتن يك باتري ۳۰۰۰ ميلي‌آمپرساعتي، پورت USB Type-C و سنسور تشخيص اثر انگشت هم از ديگر ويژگي‌هاي اين تلفن همراه به شمار مي‌روند. اين گوشي از شارژ بي‌سيم هم پشتيباني مي‌كند. باتري اين تلفن همراه هوشمند تا دو روز گوشي را روشن نگه‌ مي‌دارد و در كمتر از ۳۰ دقيقه مي‌توان بيشتر از ۵۰ درصد باتري گوشي را شارژ كرد.

 

گوشي موبايل اچ تي سي مدل 10 Lifestyle - ظرفيت 64 گيگابايت با 64 گيگابايت حافظه‌ي داخلي عرضه مي‌شود كه اين مقدار را مي‌توان با كارت حافظه افزايش داد. اين گوشي از صفحه نمايشSuper LCD 5 در اندازه‌ي ۵٫۲ اينچ با محافظ Gorilla Glass 4بهره مي‌برد. دقت تصوير آن هم ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پيكسل است.

 

بدنه‌ي تمام فلزي HTC 10 هم از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين محصول به حساب مي‌آيد. لبه‌هاي آن تراش خورده‌اند و همين موضوع باعث شده كه گوشي بهتر در دست كاربران قرار بگيرد و همچنين زيبايي خاصي هم به آن بخشيده است. روي گوشي تنها دكمه‌ي تشخيص اثر انگشت ديده مي‌شود و در كناره‌ها هم دكمه‌ي تنظيم صدا و دكمه‌اي براي عكاسي مشاهده مي‌شود.

 

 

پرچم‌دار جديد HTC با اندرويد مارشمالو و رابط كاربري Sense 8عرضه مي‌شود. البته HTC قول داده كه كاربران در زمان كار كردن با اين گوشي تجربه‌ي بسيار خوبي از سيستم عامل اندرويد به دست بياورند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۳:۰۴ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :