شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي موبايل اچ تي سي مدل One X9 دو سيم كارت

معرفي اجمالي محصول

گوشي موبايل اچ تي سي مدل One X9 دو سيم كارت

 

اين روز‌ها، اختلاف سخت‌افزاري بين گوشي‌هاي ميان‌رده و بالارده آن‌قدر كم شده كه متمايز كردن اين دو دسته از هم مشكل به نظر مي‌رسد. گوشي «اچ‌تي‌سي وان ايكس 9» (HTC One X9) هم از اين دسته گوشي‌هاست كه با سخت‌افزار و شكل‌و‌شمايلي مشابه گوشي‌هاي بالارده، اما به‌عنوان يك گوشي ميان‌رده وارد بازار شده است. سخت‌افزاري قدرتمند كه مي‌تواند براي هر منظوري مورداستفاده قرار گيرد، نمايشگري بزرگ كه براي بازي و مطالعه مناسب به نظر مي‌رسد، پشتيباني از دو سيم‌كارت و امكان اتصال به اينترنت 4G در كنار باتري مناسب و قاب آلومينيومي؛ مواردي هستند كه اين گوشي را همه‌ي رده‌ي گوشي‌هاي بالارده قرار مي‌دهد.

عملكرد گوشي موبايل اچ تي سي مدل One X9 دو سيم كارت

 

انتخاب يكي از قدرتمندترين تراشه‌هاي توليدي شركت مدياتك با نام «هليو ايكس10» (Helio X10) براي اين گوشي تضمين‌كننده‌ي قدرت پردازشي گوشي موبايل اچ تي سي مدل One X9 دو سيم كارت در انجام هرگونه عملياتي است. در كنار اين پردازنده‌ي اصلي 8 هسته‌اي، سه گيگابايت رم براي اين گوشي در نظر گرفته‌شده است. همچنين به 32 گيگابايت حافظه‌ي داخلي مجهز شده كه به كمك كارت حافظه‌ي جانبي تا 200 گيگابايت ديگر هم قابليت افزايش دارد. اين گوشي از دو سيم‌كارت پشتيباني مي‌كند و امكان اتصال به اينترنت نسل چهارم را هم دارد.

 

براي X9 نمايشگري 5.5 اينچي با تراكم مناسب 401 پيكسل بر اينچ در نظر گرفته‌شده كه در كنار سخت‌افزار قدرتمند اين گوشي، براي بازي مناسب است. تركيب رويايي با در نظر گرفتن بلندگو‌هاي استريوي X9 براي دوستداران بازي به نهايت مي‌رسد. اين نمايشگر مي‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پاسخگو باشد و با نسخه‌ي چهارم از محافظ‌هاي گوريلا گلس پوشانده شده است.

 

دو دوربين با سنسور‌هاي 13 و 5 مگاپيكسلي براي دو دوربين X9در نظر گرفته‌شده‌اند؛ دوربين اصلي با فلشي از نوعLED دورنگ همراه شده تا در مكان‌هاي تاريك هم بتواند تصاوير مناسبي ثبت كند. اين دوربين به لرزش‌گير اپتيكال تصوير مجهز شده تا لرزش دست مانع از ثبت تصاوير مناسب و باكيفيت نشود. دوربين سلفي X9، سنسوري 5 مگاپيكسلي دارد و با توجه به دريچه‌ي ديافراگم و فاصله‌ي كانوني‌اش مي‌تواند تصاوير سلفي مناسبي ثبت كند.

 

 

از نقاط قوت X9 مي‌توان به اندرويد مارشمالو نسخه‌ي 6 و باتري 3000 ميلي‌آمپر ساعتي‌اش اشاره كرد. همچنين قاب پشتي اين گوشي از جنس آلومينيوم است كه علاوه بر بخشيدن زيبايي به X9، باعث شده كه اين گوشي چيزي در حدود 170 گرم وزن و 8 ميلي‌متر ضخامت داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۰۵:۲۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :