شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي اچ تي سي Desire 826

معرفي اجمالي محصول 

گوشي اچ تي سي Desire 826

 

امروزه خريداران گوشي‌ سعي دارند تا گوشي‌هايي با نمايشگر‌هاي بزرگ انتخاب كنند. اما براي خريد اين قبيل گوشي‌ها بايد هزينه‌اي بيشتر در مقايسه با گوشي‌هاي معمولي پرداخت كرد. اما گوشي «اچ‌تي‌سي ديزاير 826» (HTC Desire 826) اين نمايشگر بزرگ را در كنار دوربين‌هاي اصلي و سلفي با كيفيت بالا، سخت‌افزاري مناسب و امكان پشتيباني از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G را با قيمتي مقرون‌به‌صرفه در اختيار كاربران قرار مي‌دهد.

عملكرد گوشي اچ تي سي Desire 826

شركت HTC گوشي ميان‌رده‌ي خود را به نمايشگري 5.5 اينچي با رزولوشن fullHD و تراكم عالي 401 پيكسل بر اينچ مجهز كرده است. اين نمايشگر از نوع LCD است و از فن‌آوري SLCD3 بهره مي‌برد. صفحه‌ي لمسي اين گوشي مي‌تواند تا 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتيباني كند. اين نمايشگر مي‌تواند براي خواندن متون، وب‌گردي و بازي كردن بهترين كارآيي را داشته باشد. جا دادن نمايشگري 5.5 اينچي در قابي با طول 158 و عرض 78 ميلي‌متر كار دشواري به نظر نمي‌رسد و اين گوشي مي‌توانست اندازه‌هاي كوچك‌تري داشته باشد. ديزاير 826 با توجه به پلاستيكي بودنش 183 گرم وزن دارد.

براي  گوشي اچ تي سي Desire 826 دوربيني با سنسور 13 مگاپيكسل انتخاب شده است. اين دوربين در كنار خود فلشي از نوعLED دارد. براي ضبط ويديو با اين دوربين هم مي‌توانيد روي ويديو‌هايي با رزولوشن 1920 در 1080 با سرعت 30 فريم بر ثانيه و صداي استريو حساب كنيد. دوربين سلفي اين گوشي هم سنسوري 13 مگاپيكسلي دارد و مي‌توانيد يكي از بهترين انتخاب‌ها براي كساني باشد كه به ثبت تصاوير سلفي علاقه دارند. اين دوربين مثل دوربين اصلي مي‌تواند ويديو‌هاي fullHD با سرعت 30 فريم بر ثانيه را ضبط كند.

ديزاير 826 سخت‌افزاري ميان‌رده دارد. سخت‌افزار اين گوشي بر پايه‌ي تراشه‌ي اسنپ‌دراگون 615 است و دو گيگابايت رم دارد. در كنار اين تراشه 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي با امكان افزايش تا 128 گيگابايت به كمك كارت حافظه‌ي جانبي وجود دارد. با اين مجموعه‌ي سخت‌افزاري بايد خيال كاربر از انجام تمام عمليات با گوشي از كار‌هاي روزمره گرفته تا بازي‌هاي سنگين راحت باشد. اين گوشي از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 4G پشتيباني مي‌كند. پشتيباني از شبكه‌ي 4Gامكان استفاده از اينترنت پرسرعت همراه را براي كاربرش فراهم مي‌كند. همچنين امكان استفاده از بلوتوث و Wi-Fi براي ارتباط با ساير دستگاه‌ها و فن‌آوري‌هاي A-GPS و GLONASS هم براي مكان‌يابي دقيق فراهم شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۳:۲۹ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :