شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي اچ تي سي One S9

معرفي اجمالي محصول

گوشي اچ تي سي One S9 

 

«One S9» عنوان گوشي موبايلي است كه شركت تايواني «اچ تي سي» در فروردين ماه سال جاري از آن رونمايي كرد و تا چند ماه بعد آن را در اختيار كاربران جهاني قرار داد. اين گوشي موبايل با داشتن امكانات مختلفي همچون پشتيباني از نسل چهارم اينترنت پرسرعت، دوربين اصلي 13 مگاپيكسل و بدنه‌اي از جنس آلومينيوم در دسته محصولات ميان‌رده قرار مي‌گيرد. در ساخت اين محصول از صفحه‌نمايشي 5 اينچي با رزولوشن 1080 در 1920 بهره گرفته شده است كه با توجه به ابعادش تراكم پيكسلي 441 پيكسل بر هر اينچ را به نمايش مي‌گذارد.

عملكردگوشي اچ تي سي One S9

اين نمايشگر از نوع LCD است و براي افزايش استقامت آن در برابر ضربه‌هاي احتمالي از محافظ گوريلا گلس نوع 4 استفاده شده است. شركت اچ تي سي براي اين محصول حافظه داخلي 16 گيگابايتي در نظر گرفته است كه بدون پشتيباني از كارت حافظه نمي‌تواند فضاي كافي براي ذخيره‌سازي حجم زيادي از فايل‌هاي صوتي و تصويري را در اختيار كاربران قرار دهد. با توجه به همين مسئله شما مي‌توانيد با استفاده از يك كارت حافظه نوع microSD اين ظرفيت را تا 2 ترابايت افزايش داده و بسياري از فايل‌هاي مورد نياز خود را در گوشي موبايل خود به همراه داشته باشيد.

 

گوشي اچ تي سي One S9  در كنار 16 گيگابايت حافظه داخلي و 2 گيگابايت رم، تراشه‌اي بر پايه «MT6795» مدياتك دارد كه در كنار پردازنده مركزي هشت هسته‌اي با فركانس 2 گيگاهرتز وظيفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند. يكي از نقاط قوت اين گوشي موبايل را مي‌توان باتري 2840 ميلي‌آمپر ساعتي‌اش دانست كه مي‌تواند انرژي لازم براي 13 ساعت مكالمه و 658 ساعت آماده به كار بودن را براي كاربران One S9 فراهم آورد. البته بايد بدانيد كه اين باتري قابل تعويض توسط كاربر نيست و در صورت بروز هرگونه مشكل شما نمي‌توانيد به آن دسترسي داشته باشيد. همچنين دو دوربين با سنسور‌هاي 13 و 4 مگاپيكسل به‌عنوان دوربين اصلي و سلفي اين گوشي در نظر گرفته شده‌اند كه براي رفع نياز‌هاي معمولي مناسب‌اند. سنسور دوربين اصلي گوشي اچ تي سي با داشتن امكاناتي مختلفي مانند قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره بر روي سوژه (TouchFocus)، قابليت تشخيص چهره (Face Detection)، قابليت عكاسي پانوراما و HDR به‌گونه‌اي طراحي شده است كه تجربه كاربري بهتري را در زمينه عكاسي با موبايل براي كاربران به ارمغان آورد. در نهايت بايد به اين نكته اشاره كنيم كه سيستم‌عامل نسخه 6 اندرويد در اين محصول ايفاي نقش مي‌كند كه توانسته است مجموعه كاملي از امكانات يك گوشي اندرويدي را در اختيار كاربران قرار دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۴:۱۲ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :