شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي اچ تي سي One M8 Dual SIM

معرفي اجمالي محصول

گوشي اچ تي سي One M8 Dual SIM

 

در اولين روز اسفند سال 1391، كمپاني HTC در مراسمي رسمي كه شهر نيويورك ميزبان آن بود، گوشي اي سوپر لوكس و خارق‌العاده را با نام One معرفي نمود. اين گوشي به قدري زيبا، خوش ساخت و كامل بود كه توانست عنوان برترين گوشي سال 2013 را از اكثر وب‌سايت‌هاي تخصصي نقد و بررسي موبايل دريافت كند.

عملكردگوشي اچ تي سي One M8 Dual SIM

به علاوه، گوشي اچ تي سي One M8 Dual SIM توانست دو سال پياپي و با نظر 175 كارشناس حاضر در نمايشگاه MWC، عناوين برترين طراحي، برترين ساخت و جذاب‌ترين گوشي موجود در سياره‌ي زمين را با خود به خانه ببرد. اين موضوع، كمپاني تايواني را بر آن كرد تا مدل جديد اين ابر گوشي هوشمند را تقريبا يك سال بعد و اوايل فروردين‌ماه 1393 معرفي و روانه‌ي بازار نمايد. مدل جديد اين گوشي نيز، نام One را يدك مي‌كشد ولي تنها نقطه‌ي مشترك اين دو مدل، همين نام آن‌هاست زيرا One جديد (كه با كدM8 معرفي گرديده) از همه نظر يك جهش بزرگ نسبت به مدل سال گذشته محسوب مي‌گردد. با ورود One به ايران، فرصتي يافتيم تا مهمان اين ابر گوشي جذاب و دوست‌داشتني در ديجي كالا باشيم.

 

پس با ما در نقد و بررسي HTC One M8 همراه شويد. hTC M8از لحاظ ظاهري يك گوشي كاملا گيرا و جذاب است. همچنين hTC One جديد به لطف استفاده از بدنه اي با درصد بيشتر فلز نسبت به نسل قبلي خود، بسيار زيبا و دلپسندتر شده است. به طوري كه در M8حدود 90 درصد و در One قديم چيزي در حدود 70 درصد فلز در بدنه‌شان استفاده شده است. همچنين فلز بيشتر به كار رفته در M8سبب خوش چهره تر شدن بدنه‌ي خميده‌ي اين گوشي شده است. در واقع اين 20 درصد اختلاف فلز به كار برده شده در دو پرچم‌دار اخيرhTC تنها در فريم آن‌ها بوده است. تنها قسمتي كه در One از فلز استفاده نشده، فريم آن بوده است كه از پلي كربنات بوده، در حالي كه در M8 تنها فريم بالايي آن از فلز ساخته نشده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۴:۵۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :