شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي اچ تي سي Desire 630

معرفي اجمالي محصول

گوشي اچ تي سي Desire 630

 

گوشي موبايل «Desire 630» محصولي ديگر از خانواده Desireشركت «اچ تي سي» است كه شبكه «4G» را پشتيباني مي‌كند تا همراه خوبي براي وبگردي‌هايتان با سرعت بالا باشد. اگر ازجمله افرادي هستيد كه دو گوشي موبايل همراهتان داريد، ديگر لازم نيست هر دو گوشي‌تان را همراه داشته باشيد، چراكه Desire 630، دو سيم كارت را پشتيباني مي‌كند. براي طرفداران عكاسي با موبايل هم بايد گفت كه دوربين اصلي اين گوشي مجهز به سنسور 13 مگا پيكسلي و فلاش LED است كه مي‌تواند با رزولوشن 1080 × 1920 پيكسل و سرعت 30 فريم بر ثانيه فيلم‌برداري كند.

عملكردگوشي اچ تي سي Desire 630


دوربين دوم هم سنسوري 5 مگا پيكسلي دارد و كيفيت عكس‌هاي سلفي آن رضايت كاربران را جلب خواهد كرد. بدنه پلاستيكي اين گوشي تنها 140 گرم وزن دارد و طول و عرضش به ترتيب 146.9 و 70.9 ميلي‌متر است. پردازنده 4 هسته‌اي به كار رفته در آن از تراشه اسنپ دراگون 400 بهره مي‌برد و به 2 گيگابايت حافظه رم مجهز است. فضاي ذخيره‌سازي گوشي اچ تي سي Desire 630 تنها 16 گيگابايت است كه البته بخشي از آن توسط سيستم‌عامل (اندرويد مارشمالو) اشغال شده است. اما به لطف شيار «microSD» كه در پيكره آن تعبيه شده است، مي‌تواند كارت حافظه‌هايي با حداكثر 200 گيگابايت ظرفيت را پشتيباني كند و از اين بابت نگراني‌اي وجود نخواهد داشت. نمايشگر 5 اينچي آن از نوع «LCD» است و با فناوري «Super LCD» ساخته شده است.

اين نمايشگر كه قابليت نمايش 16 ميليون رنگ را دارد، رزولوشنHD معادل 720 × 1280 پيكسل دارد و تراكم پيكسل‌هايش در هر اينچ 294 است. شايد براي كساني كه مرتب در منزل يا محل كارشان به واي فاي دسترسي دارند، داشتن گوشي‌هايي كه شبكه 4G را پشتيباني كند خيلي اهميت نداشته باشد اما اگر از افرادي هستيد كه به شبكه ديتاي گوشي موبايلتان وابسته‌ايد، اينكه Desire 630 مي‌تواند شما را به شبكه 4G متصل كند، قابليت مهمي محسوب مي‌شود كه نمي‌شود از آن چشم‌پوشي كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۵:۳۱ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :