شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي اچ تي سي مدل Desire 628

معرفي اجمالي محصول

گوشي اچ تي سي مدل Desire 628

 

اچ‌تي‌سي 628 ديزاير از دو سيم‌كارت مدل نانو استفاده مي‌كند. اين گوشي موبايل 142 گرم وزن و بدنه‌اي از جنس پلاستيك دارد. پردازنده مركزي 628 ديزاير ARM Cortex-A53 بوده و در كنار تراشه MT6753 مدياتك در محيط 32 بيتي و با فركانس 1.3 گيگاهرتز فعاليت مي‌كند. 3 گيگابايت حافظه رم همراه خوبي براي پردازشگر مركزي اين گوشي است.

عملكرد گوشي اچ تي سي مدل Desire 628


اين حافظه به دليل استفاده از ظرفيت بالاي خود حجم زيادي از داده‌ را در كسري از ثانيه براي پردازش به پردازنده منتقل مي‌كند. فضاي 32 گيگابايت دست شمارا در نگه‌داري داده‌هايتان باز گذاشته است؛ هم‌چنين شما قادر به افزايش حجم به 200 گيگابايت خواهيد بود. صفحه‌نمايش اين گوشي 5 اينچ بوده و از نوع LCD است.

فناوري به كار گرفته‌شده در اين صفحه‌نمايش IPS است. تراكم پيكسلي 294، 16 ميليون رنگ و رزولوشن 1280 × 720 از ديگر ويژگي‌هاي صفحه‌نمايش Desire 628 است. ديزاير 628 قابليت پشتيباني از شبكه ارتباطي 4G و فناوري‌هاي ارتباطي EDGE , GPRS , Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.1 را دارد. حس‌گر دوربين 13 و 5 مگاپيكسلي به ترتيب براي دوربين جلو و دوربين سلفي استفاده‌شده است تا بهترين لحظه‌هاي شمارا ثبت كند؛ از ويژگي‌هاي مهم اين دوربين مي‌توان به چند قابليت آن اشاره كرد.

 

قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus )، قابليت تشخيص چهره ( Face Detection )، قابليت عكاسي پانوراما (Panorama ) و قابليت عكاسيHDR از مشخصه‌هاي دوربين اين گوشي است. در آخر به اين نكته اشاره مي‌كنيم كه سيستم‌عاملDesire 628 نسخه 5.1 رابط كاربري شركت گوگل بانام لالي‌پاپ است و قابليت پشتيباني از زبان فارسي را دارد. پلاستيك تنها چيزي‌ است كه در ساخت گوشي اچ تي سي مدل Desire 628 به كار رفته؛ البته HTC از خود ابتكار به خرج داده و در بخش‌هاي مختلف از پلاستيك‌هايي با بافت‌هاي گوناگون استفاده كرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۶:۳۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :