شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي Desire 828

معرفي اجمالي محصول

گوشي Desire 828 

 

گوشي موبايل HTC ديزاير 828 از دو سيم كارت نانو استفاده مي‌كند. بدنه اين گوشي از جنس پلاستيك است. پردازنده هشت هسته‌اي اين گوشي كرتكس نام گرفته و روي تراشه MT6753 با فركانس 1.5 گيگاهرتز در محيط 64 بيتي فعاليت مي‌كند. پردازنده گرافيكي اين گوشي موبايل Mali-T720MP3 است. حافظه داخلي ديزاير 828 ظرفيت 16 گيگابايت است و قابليت ارتقا فضاي داخلي به 200 گيگابايت را خواهيد داشت. ديزاير 828 به 2 گيگابايت فضاي رم مجهز شده است تا با سرعت بيشتري داده‌ها را براي پردازش به پردازنده منتقل كند.

عملكرد گوشي Desire 828

صفحه نمايش 5.5 اينجي اين گوشي از رزولوشن Full-HD پشتيباني كرده و با تراكم پيكسلي 4.4 پيكسل بر هر اينچ قابليت دريافت 10 لمس را دارد. ديزاير 828 از شبكه سريع 4G پشتيباني مي‌كند و به جز پشتيباني از اين رابط سريع به فناوري‌هاي EDGE , GPRS , Wi-Fi , بلوتوث و راديو مجهز شده است. دو سنسور دوربين 13 و 4 مگاپيكسلي با قابليت‌هاي متنوعي مثل لرزشگير اپتيكال تصوير (Optical Image Stabilization)، قابليت ثبت موقعيت جغرافيايي عكس‌ها و فيلم‌ها (Geo-Tagging)، قابليت فوكوس با اشاره روي سوژه (Touch Focus )، قابليت تشخيص چهره (Face Detection )، قابليت عكاسي پانوراما ( Panorama ) و قابليت عكاسي HDR به ترتيب روي قاب جلويي و پشتي اين گوشي قرار داده شده است.

 

گوشي Desire 828 به نسخه 5.1 سيستم‌عامل شركت گوگل مجهز شده و نكته مهم براي افرادي كه از منوي فارسي استفاده مي‌كنند اين كه اين گوشي هم از زبان فارسي و هم به رابط كاربري با زبان فارسي مجهز شده است. به دليل استفاده از رابط كاربري شركت گوگل، نرم‌افزاري ساخت گوگل همانند Google Search،Google Maps و Gmailروي اين گوشي موبايل به صورت پيش‌فرض نصب شده است. باتري اين گوشي داراي ظرفيت 2800 ميلي‌آمپر ساعت است و از نوع ليتيوم-يوني است. سخن آخر اين‌كه اچ‌تي‌سي ديزاير 828، يك گوشي موبايل دو سيم‌كارت با سخت‌افزار قوي و دوربين‌هاي مناسب عكاسي‌ نسبتا حرفه‌اي دركنار صفحه نمايش 5.5 اينچي يك انتخاب مقرون به صرفه به حساب مي‌آيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۰۷:۱۷ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :