شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي اچ‌تي‌سي Desire 820G Plus

معرفي اجمالي محصول

گوشي اچ‌تي‌سي Desire 820G Plus 

 

گوشي موبايل «ديزاير 820Gپلاس» (HTC Desire 820G Plus) از گوشي‌هاي ميان رده‌ي شركت تايواني HTCاست. اين گوشي با بدنه‌ي پلاستيكي‌اش نزديك به 155 گرم وزن دارد. همچنين طولش 158 ميلي‌متر، عرضش 79 ميلي‌متر و ضخامتي در حدود 7.7 ميلي‌متري دارد. در اين گوشي از تراشه‌ي ميان‌رده‌ي شركت مدياتك مدل MT6292استفاده شده است.

عملكرد گوشي اچ‌تي‌سي Desire 820G Plus

اين تراشه از نوع 32 بيتي است، پردازنده‌ي 8 هسته‌اي كورتكس A7با قدرت پردازش 1.7 گيگاهرتز براي پردازش‌هاي اصلي اين گوشي در نظر گرفته شده است. براي پردازش‌هاي گرافيكي هم از مالي 450 كمك گرفته شده است. به لطف اين تراشه گوشي اچ‌تي‌سي Desire 820G Plus از دو سيم‌كارت و شبكه‌ي 3G پشتيباني مي‌كند. صفحه‌ي نمايش 5.5 اينچي با رزولوشن 1280 در 720 پيكسل و تراكم 267 پيكسل بر اينچ براي آن در نظر گرفته شده است. ديزاير 820Gپلاس به 16 گيگابايت حافظه‌ي داخلي و 1 گيگابايت رم مجهز شده است. البته امكان استفاده از كارت حافظه‌يmicroSD تا حجم 32 گيگابايت در اين گوشي وجود دارد. از ديگر امكانات در اين گوشي مي‌توان به امكان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث،A-GPS و راديوي FM اشاره كرد.

دوربين 13 مگاپيكسلي به عنوان دوربين اصلي و دوربين 8 مگاپيكسلي هم به عنوان دوربين سلفي براي ديزاير 820Gپلاس در نظر گرفته شده‌اند. اندرويد كيت‌كت نسخه‌ي 4.4 نقش سيستم‌عامل در اين گوشي ايفاي نقش مي‌كند. البته از نسخه‌ي ششم سنس در اين گوشي استفاده شده است. براي اين گوشي يك باتري 2600 ميلي‌آمپر ساعتي از نوع ليتيوم-يون در نظر گرفته شده، كه قابليت تعويض توسط كاربر را ندارد. استفاده از دوربين سلفي با سنسور‌ 8 مگاپيكسلي در اين گوشي ثابت مي‌كند كه يكي از اهداف توليد اين گوشي، ثبت تصاوير سلفي با كيفيت است. سلفي دوستان توجه داشته باشند با خريد اين گوشي مي‌توانند تصاوير سلفي قابل‌قبولي را ثبت كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۱۰:۰۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :