شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي هواوي p9

هوآوي سعي كرده تا با كمي دست‌كاري در ظاهر گوشي هواوي p9، پرچم‌دار جديد خود را روانه بازار كند. اين دست‌كاري اگرچه كم بوده، بر ظاهر گوشي تاثير بسيار گذاشته و بسيار آن را شيك‌تر و خوش‌دست‌تر كرده است.

 بدنه P9 كاملا از آلومينيوم است و فقط محل قرارگيري دوربين‌ها و فلاش پلاستيكي است. پوشش قاب پشتي كاملا مستعد جذب لكه است و اگر با دست خيس يا چرب گوشي را در دست بگيريد، بعد از مدتي لكه‌ها را خواهيد ديد. ضخامت اين گوشي كمي بيشتر از P8 است كه شايد دليلش دوربين دستگاه باشد. سطح جلويي گوشي را صفحه نمايش 5.2 اينچي پوشانده است و كليدهاي تنظيم صدا و پاور در كناره سمت چپ مشاهده مي‌شوند. درگاه سيم‌كارت نيز در كناره سمت چپ قرار دارد.

 كناره پايين محل قرارگيري اسپيكر گوشي، پورت USB Type-C، ميكروفون و پورت 3.5 ميلي‌متري هدفون است. اگر به قاب پشتي نگاه كنيد، دو لنز دوربين توجه شما را به خود جلب مي‌كنند. دليل استفاده هوآوي از دو لنز براي اين گوشي را در قسمت دوربين مفصل توضيح خواهيم داد. كنار اين دو لنز فلاش LED دوگانه و دريچه فوكوس ليزري در كنار نام «لايكا» خودنمايي مي‌كند؛ نامي كه به اين دوربين اعتبار مي‌دهد. P9 در 6 رنگ سفيد، خاكستري و نقره‌اي به همراه 3 رنگ طلايي در طيف‌هاي مختلف موجود است.

 درمجموع بايد گفت گوشي هواوي p9 يكي از زيباترين و خوش‌دست‌ترين گوشي‌هاي حال حاضر بازار است. رزولوشن صفحه نمايش در گوشي، مانند دوربين، به نوعي رقابت تبديل شده است و اكنون تقريبا همه سازنده‌ها براي جذب مشتري از صفحه نمايشي با رزولوشن QHD استفاده مي‌كنند. هوآوي از جمله معدود سازندگاني است كه تصميم نگرفته رزولوشن صفحه نمايش محصولاتش را افزايش دهد. گوشي هواوي p9 به صفحه نمايش 5.2 اينچي با رزولوشن Full HD و تراكم پيكسلي 423 پيكسل در اينچ مجهز است. در اين دستگاه، مانند Mate 8، از صفحه نمايش IPS-NEO LCD استفاده شده است. اين صفحه نمايش با طراحي 2.5D انحناي زيبايي به گوشي داده و علاوه بر اين تنها 1.7 ميلي‌متر حاشيه دارد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۴۲:۳۸ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :