شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

گوشي هواوي g8

گوشي 5.5 اينچي هوآوي، جي8، با طراحي زيبا، باريك و سبك در نگاه اول دل هر فردي را به دست مي‌آورد؛ گوشي‌اي كه ابعادي برابر با 152 در 76.5 در 7.5 ميلي‌متر دارد. بدنه اين گوشي تماما از فلز ساخته شده و بخش پشتي بدنه انحناي كمي دارد تا راحت‌تر در دست قرار بگيرد. البته انحناي پشت گوشي بسيار كم است و گوشي مسطح به نظر مي‌رسد.

 نكته مثبت در طراحي گوشي هواوي g8 جنس بدنه پشت گوشي است كه به‌دليل مات بودن اثري از لك چربي و اثر انگشت روي آن به جا نمي‌ماند. روي بدنه پشتي گوشي دوربين اصلي 13 مگاپيكسلي، كه نسبت به قاب پشتي برآمدگي دارد، در كنار فلاش دوگانه جاي گرفته است. سنسور اثر انگشت نيز كمي پايين‌تر از دوربين قرار گرفته تا هنگامي كه گوشي را در دست مي‌گيريم لمس آن راحت باشد. روي قاب جلو جي8 نيز تنها خروجي صدا، دوربين جلو و سنسور نور در بالا و نشان HUAWEI در پايين ديده مي‌شود. 

راكر صدا و دكمه پاور روي فريم گوشي سمت راست و اسلات مشترك كارت حافظه و سيم‌كارت سمت چپ قرار دارند. بالاي فريم دستگاه جك هدفون و پايين فريم هم پورت ميكرو USB شارژر، ميكروفون و اسپيكر گوشي قرار دارند. مسطح بودن گوشي، به‌دليل اندازه بزرگش، دست گرفتن آن را كمي دشوار ساخته، اما درعوض خميده بودن قاب پشتي گوشي و همچنين لبه‌ها از اين دشواري كمي كاسته است.

گوشي هواوي g8 در سه رنگ طلايي، سياه و سفيد توليد شده و به‌طور كلي مي‌توان گفت گرفتن گوشي حس خوبي به كاربر منتقل مي‌كند، هم به‌دليل بدنه فلزي و هم به‌دليل باريك بودن نسبت به ساير گوشي‌هاي 5.5 اينچي.

 

گوشي هواوي g8 نمايشگر 5.5 اينچي دارد، درست مثل ميت اس، اما از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080 در 1920 (Full HD)؛ رزولوشني كه تراكم پيكسلي 401 پيكسل در هر اينچ را براي اين نمايشگر به ارمغان آورده است. اگرچه تكنولوژي OLED از LCDعملكرد بهتري دارد، نمايشگر اين گوشي نيز تجربه خوبي براي كاربر فراهم مي‌كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۴۴:۱۳ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :