شبكه ما شبكه ما .

شبكه ما

هواوي ميت 8

طراحي كه هواوي در محصولاتش استفاده مي‌كند همان كيفيت و زيبايي را پيدا كرده كه پيش از اين در محصولات كمپاني اچ‌تي‌سي به دنبال آن مي‌گشتيم. بدنه‌ي جديدترين گوشي هوشمند اين كمپاني با نام هواوي ميت 8 آنقدر خوب تراش خورده كه حتي در دست گرفتنش هم لذت بخش است. كمپاني هواوي با ميت ۸ مي‌خواهد ثابت كند كه يك دستگاه ۶ اينچي را هم مي‌توان با يك دست گرفت به شرط اينكه مهندسان طراحي شما مرز‌هاي كشيده شده به دور يك نمايشگر را به كمترين ميزان خود برسانند. 

طراحي هواوي ميت 8 خيلي ساده است. هواوي از دكمه‌هاي اضافي پرهيز كرده، جلو و پشت گوشي را خيلي ساده و بدون شلوغ كاري ساخته و روي طراحي ظريف دكمه‌ها هم حسابي كرده و از همه مهم‌تر اين دستگاه را به طرز عجيبي سبك ساخته است. زماني كه ميت ۸ را در دست مي‌گيرد به هيچ وجه حس نمي‌كنيد كه يك گوشي با نمايشگر غول پيكر ۶ اينچي را در دست گرفته‌ايد. 

 

در بخش جلويي هواوي ميت 8 با يك شيشه يكدست طرف هستيم كه تمام حاشيه و نمايشگر گوشي را پوشانده است. اين شيشه يك تكه در كنار‌ه‌هايي كه به فريم دور دستگاه مي‌رسد به خوبي انحنا داده شده تا كاربر حس خوبي از در دست گرفتن اين دستگاه و همچنين دست كشيدن بر روي اين حاشيه‌هاي نمايشگر پيدا كند. حاشيه‌هاي بالا و پايين اندازه يكساني ندارند و حاشيه پاييني كه اسم هواوي در زير شيشه آن درج شده بزرگ‌تر است. در حاشيه بالايي بخش جلويي نمايشگر؛ اسپيكر مكالمه، دوربين جلويي و حسگر سنجش نور محيط قرار گرفته‌اند.

 

با نگاهي به فريم دور دستگاه در سمت راست يك دكمه براي پاور و يك دكمه پيوسته براي تنظيم صداي دستگاه را مشاهده مي‌كنيم كه بسيار نازك و ظريف ساخته شده اما در زمان نياز كاملا قابل لمس هستند. در بخش سمت چپ فريم يك محفظه وجود دارد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۵۷:۵۰ توسط:شبكه ما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :